وایت برد هوشمند Flip توسط کمپانی سامسونگ معرفی شد

وایت برد

تخته های وایت برد در زندگی روزمره ما کاربرد های زیادی دارند. برخی در مدارس و ادارات و برخی از افراد در خانه از آن برای یاداشت کار های خود استفاده می کنند. همه ی شما این تخته را یک صفحه سفید فلزی با چند عدد ماژیک با رنگ های سیاه ، قرمز و آبی می شناسید. اما اکنون شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 تخته ای هوشمند به نام Flip را معرفی کرده است. این تخته کارایی بیشتری نسبت به تخته های معمولی دارد و از آن می توان در ادارات و مدارس استفاده کرد.

از ویژگی های این تخته می توان به صفحه ۵۵ اینچی از نوع UD و همچنین سیستم عامل مخصوص این شرکت یعنی تایزن ۳ اشاره کرد و همچنین این تخته هوشمند دارای ۸ گیگابایت فضای داخلی نیز می باشد. در مراسم معرفی این تخته ی هوشمند، شرکت کره ای سامسونگ ویژگی هایی مانند به اشتراک گذاری اطلاعات، قابلیت جستجو و حاشیه نویسی و خلق محتوای جدید به دست کاربران اشاره کرده است. علاوه بر آن می توان گوشی و رایانه شخصی و USB را به تخته متصل کرد و این تخته به صورت لمسی است و کاربران می توانند با انگشتان خود با آن کار کنند.

وایت برد هوشمند Flip

نایب رئیس قسمت تجارت صفحه نمایش های دیداری شرکت سامسونگ، آقای Seog gi Kim ، چنین بیان کرده که:

کارمندان امروز به فناوری‌ هایی قدرتمند و انعطاف‌ پذیر نیازمندند و ما اعتقاد داریم، Flip امکانات فراوان و بی ‌نظیری را در اختیار صاحبان مشاغل قرار خواهد داد. ما از رونمایی این محصول در نمایشگاه CES 2018 خرسندیم و به دنبال عرضه فناوری برای کمک به انجام بهتر، سریع ‌تر و هوشمندانه ‌تر کارها و امور تجاری هستیم.

اما درمورد قیمت این دستگاه هنوز چیزی مشخص نشده است ولی سامسونگ به دنبال عرضه سریع این دستگاه است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وایت برد هوشمند Flip توسط کمپانی سامسونگ معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *