هوآوی Smart Screen Portable معرفی شد

هوآوی Smart Screen Portable معرفی شد

هواوی نسخه قابل حمل سری Vision Smart Screen خود را معرفی کرد. این صفحه نمایش هوشمند هوآوی نسخه قابل حمل با صفحه نمایش 10.4 اینچی 4K و باتری عظیم 10995 میلی آمپر ساعتی است. مدل های دیگر معرفی شده عبارتند از Vision Smart Screen و Vision Smart Screen Z65 Gaming Edition. هواوی پیش فروش صفحه نمایش هوشمند قابل حمل جدید را در تاریخ 20 اکتبر آغاز خواهد کرد، اما عرضه رسمی آن برای 31 اکتبر برنامه ریزی شده است.

نسخه قابل حمل صفحه نمایش هوشمند هوآوی از صفحه نمایش 10.4 اینچی خوش دست بهره می برد و مانند یک بلندگو با صفحه نمایش بزرگ به نظر می رسد. یک بلندگوی بزرگ در پایین صفحه نمایش قرار می گیرد که صفحه نمایش با بلندگو زاویه شیب دارد. پایه صفحه نمایش هوشمند قابل حمل دارای طراحی مثلثی است در حالی که باتری 10995 میلی آمپر ساعتی به این معنی است که گجت می تواند برای مدت طولانی استفاده شود. صفحه نمایش دارای وضوح بالا و محافظت از چشم است. نسخه قابل حمل صفحه نمایش هوشمند دارای گواهینامه TUV Rheinland با نور آبی کم است. صفحه نمایش می تواند به طور خودکار روشنایی را مطابق با تنظیمات محیط تنظیم کند و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش قرار می گیرد.

دوربین Smart Screen قابل حمل یک دوربین با کیفیت بالا است و می تواند برای تماس های ویدیویی استفاده شود. صفحه نمایش هوشمند قابل حمل مجهز به سیستم صوتی 5 واحدی است تا تجربه فیلم لذت بخشی را به کاربر ارائه دهد. پیکربندی حافظه/ذخیره‌سازی صفحه نمایش هوشمند قابل حمل 4 گیگابایت/64 گیگابایت است و دستگاه با Xiaoyi Butler برای مجموعه‌ای از خدمات هوشمند ادغام می‌شود.

در حالی که هواوی جزئیات قیمت سایر مدل‌های سری ویژن را ارائه کرده بود، این جزئیات برای نسخه قابل حمل صفحه نمایش هوشمند وجود ندارد. ما انتظار داریم که جزئیات قیمت این محصول قبل از پیش فروش آن در 20 اکتبر مشخص شود. جزئیات در دسترس بودن جهانی برای نسخه قابل حمل صفحه نمایش هوشمند نیز ممکن است قبل از عرضه رسمی آن در چین آشکار شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Nova 8 SE Vitality Edition هوآوی عرضه شد

نظرات در مورد : هوآوی Smart Screen Portable معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *