انتشار نسخه بتا HARMONYOS 3

انتشار نسخه بتا HARMONYOS 3

برند چینی هوآوی تمام تلاش خود را می کند تا تجارت تلفن همراه خود را زنده نگه دارد. این شرکت دیگر مانند قبل از ممنوعیت ایالات متحده، تلفن های همراه را عرضه نمی کند. اکنون، از تلفن های همراهی که از قبل دارد مراقبت می کند و برای تلفن های همراه جدید وقت خود را می گیرد. هواوی هر از چند گاهی به روزرسانی هایی را برای تلفن های همراه خود به ویژه پرچمداران خود منتشر می کند. اکنون، گزارش‌هایی وجود دارد که تلفن‌های همراه هواوی زیر استخدام بتا را برای نسخه بتا HarmonyOS 3 آغاز کرده‌اند. تلفن های همراه هستند

هواوی نوا 7 5G
هواوی نوا 7 پرو 5G
هواوی نوا 6
هواوی نوا 6 5G
این چهار مدل استخدام نسخه بتای عمومی HarmonyOS 3 را آغاز کرده اند. هیچ یک از این دستگاه ها پرچمدار نیستند. کاربران این تلفن‌های همراه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام برای کاربران اولیه بتا، به «برنامه My Huawei/Member Center – صفحه اصلی – ارتقای کاربران اولیه» مراجعه کنند. پس از موفقیت، از صفحه فرمان «برو به به‌روزرسانی نرم‌افزار» پیروی کنید تا نسخه را برای ارتقا دانلود کنید. توجه داشته باشید که قبل از ارتقا، مطمئن شوید که نسخه فعلی سیستم تلفن همراه روی نسخه پایه است که از ارتقا پشتیبانی می کند. اگر در نسخه پایه نیست، باید قبل از پیوستن به فعالیت پذیرندگان اولیه بتا عمومی، به صورت آنلاین به این نسخه ارتقا دهید.

HarmonyOS 3 با شش ارتقاء عمده عرضه می شود. در کنفرانس توسعه دهندگان هوآوی HDC2022 در 4 نوامبر، نسخه HarmonyOS 3.1 را عرضه کرد. HarmonyOS 3.1 عمدتاً زبان توسعه ArkTS را ترویج می کند و تعداد APIهای ArkTS نیز به بیش از 10000 خواهد رسید.

[Public Beta]: یک نسخه بتا که در طول نسخه توسعه دهنده برای عموم منتشر شد. فاز. از آنجایی که نسخه بتا عمومی هنوز در حال توسعه است. در مرحله، عملکرد آن ممکن است به اندازه نسخه رسمی ایده آل نباشد. به عنوان مثال، برخی از برنامه ها (از جمله برنامه های شخص ثالث) ممکن است ناپایدار یا ناسازگار باشند، که بر تجربه شما تأثیر می گذارد. بنابراین، لطفاً به دقت بررسی کنید که آیا آن را از قبل امتحان کنید یا خیر. در عین حال، با توجه به تجربه کاربر و مسائل مربوط به سازگاری، کاربران اولیه بتا عمومی ممکن است برای مدتی معلق شوند. علاوه بر این، قبل از اینکه به نسخه اولیه بتا عمومی ارتقا دهید، حتما از اطلاعات تلفن همراه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

بیشتر بخوانید  تاریخ رونمایی سری P60 هوآوی مشخص شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار نسخه بتا HARMONYOS 3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *