تلویزیون هوشمند Smart Fire TV ردمی راهی بازار شد

تلویزیون هوشمند Smart Fire TV ردمی راهی بازار شد

طبق برنامه، شیائومی امروز اولین تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل FireOS آمازون را با برند Redmi در هند عرضه کرد. این محصول به طور رسمی توسط Redmi Smart Fire TV عرضه می شود. این تلویزیون در حال حاضر در یک نسخه 32 اینچی عرضه می شود.

برای کسانی که نمی دانند، این اولین تلویزیون FireOS از شیائومی نیست. این شرکت چند مدل از آن را در اروپا به فروش می رساند. اما این تلویزیون ها با برند شیائومی هستند و مانند این تلویزیون Redmi نیستند.

این تلویزیون دارای یک پنل LCD 32 اینچی با نور پس‌زمینه LED با وضوح 1366 در 768 پیکسل (HD Ready) و نرخ تجدید 60 هرتز است. این نمایشگر تا 6.5 میلی ثانیه زمان پاسخگویی و زاویه دید 178 درجه را پشتیبانی می کند. درست مانند تمام تلویزیون‌های شیائومی، این تلویزیون دارای نمایه تصویری اختصاصی این شرکت به نام «موتور تصویر زنده» است.

صفحه نمایش با بلندگوهای 20 واتی (2 در 10 وات) جفت می شود. پشتیبانی از Dolby Audio، DTS-HD، و DTS Virtual: X وجود دارد. تلویزیون دارای فریم فلزی است اما سایر قسمت‌های بدنه، از جمله پایه‌ها، پلاستیکی هستند.

این پردازنده توسط یک چیپست بی نام متشکل از یک CPU چهار هسته ای (4 x ARM Cortex-A35) و یک پردازنده گرافیکی ARM Mali G31 MP2 تغذیه می شود. سیلیکون با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است.

این دستگاه سیستم عامل Amazon Fire OS 7 را با پشتیبانی از تمامی پلتفرم های پخش جریانی، کانال های تلویزیونی زنده رایگان، Alexa، Miracast و Apple AirPlay راه اندازی می کند. این با یک کنترل از راه دور جدید با قابلیت صوتی عرضه می شود که با کنترلی که در تلویزیون های مجهز به Android TV این شرکت ارائه می شود متفاوت است. این جدیدترین کنترل از راه دور شامل کلیدهای مفیدی برای کنترل‌های پخش، بی‌صدا کردن، راهنما، برنامه‌ها و الکسا است.

در بخش اتصال، تلویزیون دارای WiFi دو بانده، بلوتوث 5.0 و اترنت است. این پورت با تمام پورت های ضروری مانند 1 x AV، 2 x HDMI (یکی از آنها سازگار با ARC)، جک 3.5 میلی متری هدفون، آنتن و 2 x USB ارائه می شود.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، تلویزیون در یک جعبه سازگار با محیط زیست قرار می‌گیرد که می‌توان آن را برای مبلمان DIY تغییر کاربری داد. Redmi Smart Fire TV 32 در هند 13999 روپیه (170 دلار) قیمت دارد. با این حال، برای مدتی محدود، با قیمت 12999 روپیه (~ 158 دلار) به فروش می رسد. مشتریان می توانند از تخفیف/کوپن بانکی برای کاهش بیشتر قیمت به 11999 روپیه (~ 146 دلار) استفاده کنند.

بیشتر بخوانید  تاریخ عرضه جهانی تبلت Redmi Pad فاش شد

این تلویزیون از ساعت 12 بعد از ظهر 21 مارس برای خرید در دسترس خواهد بود. از طریق Mi.com و Amazon India فروخته خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلویزیون هوشمند Smart Fire TV ردمی راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *