تراشه جدید سامسونگ در کنار گلکسی اس 23 معرفی می شود

تراشه جدید سامسونگ در کنار گلکسی اس 23 معرفی می شود

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس 23 است. اما به نظر می رسد که گوشی های رده بالای جدید تنها چیزی نخواهند بود که این شرکت در جریان رویداد رونمایی کرد.

بر اساس گزارش جدید، غول فناوری کره جنوبی ظاهراً در حال برنامه ریزی برای عرضه یک چیپست جدید است که برای سری گوشی های هوشمند گلکسی خود اختصاص داده شده است. اخیراً افشای اطلاعاتی از Ice Universe، تاریخ عرضه سری گلکسی S23 در 1 فوریه را فاش کرده است. و اکنون، یک توییت جدید از همان راهنمایی‌کننده نشان داد که رئیس کسب‌وکار تجربه موبایل سامسونگ، TM Roh، از «تراشه اختصاصی Galaxy» در رویداد آینده رونمایی خواهد کرد.

با توجه به اینکه TM Roh قبلاً در آوریل سال گذشته به سامسونگ اشاره کرده بود که بر روی یک چیپست انحصاری برای گوشی های گلکسی کار می کند، این اطلاعات کاملاً جدیدی نیست. این مقام ارشد در مورد چنین تراشه ای در مقایسه با تراشه های Google Tensor برای سری گوشی های هوشمند پیکسل صحبت کرده بود. در حال حاضر، سری تراشه‌های Exynos SoCهای اختصاصی این شرکت هستند و حتی در برخی از برندهای دیگر نیز وجود دارند. با این حال، مدل‌های Exynos فقط در مناطق و مدل‌های انتخابی موجود هستند.

اما به گفته منابع نزدیک به این موضوع، این شرکت در حال کار بر روی استفاده از نسل دوم یا سوم فناوری تولید 3 نانومتری GAA است که توسط Samsung Foundry استفاده می‌شود. به عبارت دیگر، این بدان معناست که این برند در حال برنامه ریزی برای رونمایی از یک چیپست پیشرفته پیشرفته جدید برای دستگاه های تلفن همراه است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اندروید نسخه ی 6.0.1 برای Samsung Galaxy Note 4 منتشر شد

نظرات در مورد : تراشه جدید سامسونگ در کنار گلکسی اس 23 معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *