هر آنچه از گوشی موتورولا Moto E40 می دانیم

هر آنچه از گوشی موتورولا Moto E40 می دانیم

موتورولا از برندهای خوش نام صنعت تلفن هوشمند است که در حال حاضر بخشی از زیرمجموعه لنوو به حساب می‌آید. در چند سال گذشته گوشی‌های هوشمند متنوعی از این شرکت شاهد بودیم و یکی از اسمارتفون‌های آینده موتورولا Moto E40 خواهد بود.

گوشی هوشمند رده میانی با قیمتی اقتصادی که بزودی از راه خواهد رسید و برای علاقمندان به گوشی‌های مقرون به صرفه بسیار جذاب خواهد بود.

در ادامه می‌خواهیم با تمامی ویژگی‌های Moto E40 آشنا شویم:

هر آنچه از گوشی موتورولا Moto E40 می دانیم

طراحی و ساخت موتورولا Moto E40

این گوشی هوشمند موتورولا دارای نمایشگر ناچ و در عقب ماژول دوربین مستطیل شکل با چهار حسگر است. در بخش عقب ماژول به شکل L است و قطعا نظر مخاطب خود را جلب می‌کند. حسگر اثرانگشت هم در عقب تعبیه شده و در واقع لوگو M همان حسگر خواهد بود.

در متریال ساخت این گوشی از پلاستیک و شیشه بهره گرفته می‌شود، همانطور که بیشتر اسمارتفون‌های میان رده چنین ویژگی ظاهری دارند. گذشته از آن باید به پورت USB-C و جک هدفون در قسمت زیرین همراه با خروجی اسپیکر صدا اشاره کرد.

Moto E40 در مشخصات خود شباهتی به Moto G20 دارد. ابعاد دقیق آن فاش نشده اما نباید با مدلی سنگین وزن رو به رو باشیم. همچنین در قسمت کناری آن همانند دیگر اسمارتفون‌ها، کلید پاور و تنظیم صدا قرار گرفته است.

موتورولا سعی کرده در طراحی و متریال ساخت آن، منطبق بر گوشی‌های هم رده عمل کند.

 

صفحه نمایش موتورولا Moto E40

این تلفن هوشمند به صفحه نمایش 6.5 اینچی ناچ IPS LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز است. وضوح تصویر آن 720*1600 پیکسل خواهد بود. چنین مشخصه‌ای خبر از یک گوشی هوشمند با نمایشگری سریع و ایده آل می‌دهد.

تراکم پیکسلی صفحه نمایش Moto E40 به طور دقیق 277پی پی آی است و نسبت تصویر هم به 20:9 می‌رسد. گذشته از آن نقطه عطف نمایشگر گوشی موتورولا نرخ نوسازی سریع 90 هرتزی بوده که کمتر در مدل‌های هم رده Moto E40 می‌توان مشاهده کرد.

اطلاعات بیشتری از قسمت نمایشگر در دست نیست.

 

سخت افزار و باتری  موتورولا Moto E40

یکی از بخش‌های موردنظر خریداران تلفن‌های هوشمند، سخت افزار و باتری بوده که اهمیت بسیاری دارند. در Moto E40 موتورولا چیپ نامشخص هشت هسته‌ای قرار گرفته که در کنار 2 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی با قابلیت ارتقا از طریق اسلات microSDXC، جای می‌گیرد.

بیشتر بخوانید  Moto E13 موتورولا در گیگ بنچ دیده شد

ناگفته نماند که موتورولا از تراشه حافظه eMMC 5.1 در این مدل بهره خواهد گرفت که عمدتا در مدل‌های میان رده خوش قیمت تعبیه می‌شود.

گذشته از سخت افزاری نسبتا آشکار شد، این دیوایس به باتری 4000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 10 واتی تجهیز خواهد شد. همچنین از طریق پورت USB-C می‌توان این گوشی رده میانی موتورولا را شارژ کرد.

آنچه از بخش سخت افزار و باتری موتورولا Moto E40 پیداست، با گوشی سطح میانی رو به رو هستیم که به سادگی می‌تواند برای کاربری روزانه مفید باشد. البته نباید انتظار داشت بازی‌های موبایل را به سادگی و بدون نقص اجرا کند، قطعا چیپ این تلفن هوشمند اقتصادی توانایی چندانی ندارد.

هر آنچه از گوشی موتورولا Moto E40 می دانیم

دوربین و نرم افزار موتورولا Moto E40

این تلفن هوشمند از دوربین عقب سه گانه برخوردار است که شامل حسگر 48 مگاپیکسلی اصلی، حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی، حسگر سنجش عمق 2 مگاپیکسلی و برخی دیگر می‌شود. همچنین یک فلاش LED هم برای آن در نظر گرفته شده و قابلیت تصویربرداری 1080 پیکسل با فریم 30fps هم فراهم شد.

گوشی Moto E40 در بخش دوربین سلفی حسگر 8 مگاپیکسلی دارد که قابلیت تصویربرداری 1080 پیکسلی داشته و از HDR هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین برای کاربری روزمره، این دیوایس موتورولا گزینه معقولی به حساب می‌آید.

در بخش نرم افزاری انتظار داریم موتورولا سیستم عامل اندروید 11 را همراه سازد که ویژگی‌های نرم افزاری مختلفی را در اختیار کاربران Moto E40 خواهد گذاشت.

 

4/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : هر آنچه از گوشی موتورولا Moto E40 می دانیم

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *