هدست Vive XR Elite اچ تی سی معرفی شد

هدست Vive XR Elite اچ تی سی معرفی شد

HTC به تازگی یک هدست واقعیت ترکیبی جدید از سری Vive خود را معرفی کرده است. هدست جدید Vive XR Elite AR/VR این شرکت اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است، اما قیمت بالایی دارد. پس بیایید نگاهی بیندازیم.

هدست جدید XR Elite این شرکت بیش از 1000 دلار آمریکا قیمت دارد و برای رقابت با سری هدست های Meta’s Quest و هدست واقعیت ترکیبی آینده که اپل در حال حاضر روی آن کار می کند ساخته شده است. XR Elite جدید از تعدادی بازی و نرم‌افزار پشتیبانی می‌کند که HTC قبلاً در هدست‌های واقعیت مجازی نسل قبلی خود ارائه کرده بود. علاوه بر این، جنبه تجربه واقعیت ترکیبی این دستگاه همچنین امکان ویدیوی عبوری تمام رنگی را فراهم می کند.

هدست Vive XR Elite اچ تی سی معرفی شد

به عبارت دیگر، Vive XR Elite فقط برای بازی نیست، بلکه برای رسانه های غیرفعال و ابزار بهره وری در یک بسته نسبتا سبک تر نیز ساخته شده است. آخرین هدست Vive تنها 625 گرم وزن دارد که آن را از Meta Quest 2 سنگین تر می کند، اما کمی سبک تر از Quest Pro با وزن 722 گرم است. دارای عملکرد واقعیت ترکیبی با دوربین های رنگی و حسگر عمق برای بهبود آگاهی از موقعیت است. متا همچنین در ابتدا قصد داشت این را در Quest Pro نیز ارائه دهد.

XR Elite دارای 2K پیکسل در هر چشم، میدان دید مورب 110 درجه، نرخ تجدید 90 هرتز، 12 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و تراشه کوالکام Snapdragon XR2 است. قابل ذکر است که این هدست یک “حالت عینک” را ارائه می دهد که اساساً هدست را سبک تر می کند. این اساساً به شما امکان می‌دهد بند و باتری را بردارید و آنها را با یک جفت تکه‌های پلاستیکی که روی گوش‌های شما قرار می‌گیرند جایگزین کنید، که وزن را حدود 240 گرم کاهش می‌دهد. هدست جدید 1099 دلار آمریکا قیمت دارد و هدست، یک باتری و دو کنترلر حرکتی را ارائه می‌کند و قرار است در اواخر فوریه 2023 ارسال شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پرچمداری جدید از اچ تی سی در راه است

نظرات در مورد : هدست Vive XR Elite اچ تی سی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *