انتشار تصویری از گوشی هوآوی با داینامیک آیلند

انتشار تصویری از گوشی هوآوی با داینامیک آیلند

عرضه آیفون 14 پرو و پرو مکس یک ویژگی جدید و هیجان انگیز به نام Dynamic Island را به همراه داشت که به کاربران اجازه می دهد با موسیقی و اعلان های دریافتی در جزیره مجازی نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند خود تعامل داشته باشند. در حالی که این ویژگی فقط در دستگاه های اپل موجود است، بسیاری از توسعه دهندگان برنامه اندروید سعی کرده اند آن را برای کاربران اندرویدی دوباره ایجاد کنند. با این حال، این تلاش ها با موفقیت محدودی روبرو شده است. از آنجایی که این برنامه ها ویژگی های بومی نیستند و اغلب محدودیت های مختلفی دارند. از جمله نیاز به تغییر به نسخه پولی برای نگرانی های مربوط به عملکرد کامل و حفظ حریم خصوصی. با دادن دسترسی برنامه های شخص ثالث به اطلاعات حساس.

انتشار تصویری از گوشی هوآوی با داینامیک آیلند

علی‌رغم این چالش‌ها، شایعاتی مبنی بر اینکه هواوی در نظر دارد جزیره دینامیک را به کار بگیرد، منتشر شده است. به عنوان یک ویژگی بومی در گوشی های هوشمند نوا 11 آینده آن. این امر باعث می شود هواوی یکی از اولین تولیدکنندگان اندروید باشد که این ویژگی را به صورت بومی ارائه می کند. و بخشی از سیستم عامل HarmonyOS این شرکت خواهد بود. منبع شایعه حاکی از آن است که هواوی در حال کار بر روی نسخه Dynamic Island خود است. که از ویژگی اپل الهام گرفته شده است، اما پیچش منحصر به فرد خود را نیز خواهد داشت.

با این حال، این اطلاعات هنوز فقط شایعه است و باید با احتیاط کامل از آن استفاده کنید. تا زمان اعلام رسمی و راه اندازی توسط این شرکت. با این وجود، چشم انداز تبدیل شدن Dynamic Island به یک ویژگی بومی در گوشی های هوشمند هوآوی، یک پیشرفت هیجان انگیز برای کاربران اندرویدی است که نتوانسته اند از این ویژگی در دستگاه های خود لذت ببرند. اگر شایعات صحت داشته باشند، جالب است که ببینیم نسخه داینامیک آیلند هوآوی در مقایسه با اپل چگونه است و چه تاثیری بر بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی خواهد داشت. پس برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این زمینه در چند روز آینده با ما در تماس باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کمپانی آنر از هوآوی جدا نخواهد شد

نظرات در مورد : انتشار تصویری از گوشی هوآوی با داینامیک آیلند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *