هدست واقعیت مجازی اپل بهار معرفی می شود

هدست واقعیت مجازی اپل بهار معرفی می شود

اپل ممکن است در آخرین مراحل آماده سازی هدست واقعیت ترکیبی مورد انتظار (و با تأخیر) خود باشد و گزارش ها حاکی از آن است که می تواند در رویداد بهاری این شرکت رونمایی شود. این دستگاه می‌تواند در ماه ژوئن یا قبل از WWDC عرضه شود و تحویل آن در پاییز 2023 آغاز شود. تمرکز اصلی بر روی این محصول با ارزش بالا

تحلیلگران اپل نشان می‌دهند که انتظار نمی‌رود به‌زودی به‌روزرسانی قابل‌توجهی در خط تولید اصلی اپل انجام شود. انتظار می‌رود این شرکت مستقر در کوپرتینو به‌روزرسانی‌های جزئی را در خط تولید آی‌پد، خطوط ایرپادز و همچنین اپل واچ اعمال کند. همچنین گزارش شده است که iOS 17 به دلیل تغییر تمرکز روی هدست، تغییرات اساسی بسیار کمی نسبت به برنامه قبلی دریافت خواهد کرد.

مارک گورمن از بلومبرگ پیشنهاد می کند که اپل می تواند از اعمال هرگونه تغییر عمده در خط تولید محاسبات اولیه خود به جز اولین هدست واقعیت ترکیبی AR-VR خودداری کند. ردیاب اپل نشان می‌دهد که خط تولید آی‌پد، که شامل آی‌پد سطح پایه، آی‌پد مینی و آی‌پد ایر می‌شود، تنها به دلیل مشکلات جزئی است. آیپد پرو تنها با معرفی پنل OLED در نیمه اول سال 2024، تنها مشکل عمده مشخصات را دریافت خواهد کرد.

گورمن همچنین پیشنهاد می‌کند که بعید است خط ایرپاد در سال جاری به‌روزرسانی شود. این می تواند به این معنی باشد که نسل دوم AirPods Max ممکن است در سال جاری معرفی نشود و ممکن است در سال 2024 عرضه شود. مارک اضافه کرد که اپل واچ نیز برای هیچ گونه ارتقای عمده ای تنظیم نشده است و احتمالاً این سری در سال 2023 به روزرسانی های جزئی دریافت خواهد کرد. هیچ خبری در مورد به‌روزرسانی‌هایی که به Apple TV می‌آیند نیز وجود ندارد.

با این حال، اپل در حال کار بر روی برخی به‌روزرسانی‌های حاشیه‌ای سری مک‌بوک است. این شرکت می‌تواند مجموعه‌ای از مدل‌های مک‌بوک پرو را معرفی کند که می‌تواند به‌روزرسانی‌های تدریجی داشته باشد. همچنین یک مک بوک ایر 15 اینچی جدید با صفحه نمایش 15.5 اینچی جدید نیز وجود خواهد داشت. اپل همچنین می خواهد مک پرو را با یک تراشه جدید غیرقابل ارتقا M2 Ultra تغییر دهد. اپل همچنین می تواند یک هوم پاد جدید راه اندازی کند. با این حال، Gurman نشان می دهد که به روز رسانی “هیچ چیز انقلابی” نخواهد بود. هوم پاد جدید می تواند یک کنترل پنل لمسی به روز و یک تراشه S8 داشته باشد.

بیشتر بخوانید  اطلاعات جدیدی از آیفون 7 زیر ذره بین

در خبرنامه Power On، گورمن در مورد iOS 17، با اسم رمز Dawn صحبت می‌کند، تغییرات قابل توجه کمتری نسبت به برنامه اولیه دریافت خواهد کرد. این به این معنی است که نسخه بزرگ بعدی سیستم عامل موبایل iOS به‌روزرسانی‌های مهم جدیدی دریافت نخواهد کرد. داستان مشابهی در مورد نسخه آتی macOS نیز گفته می شود که با کد Sunburst شناخته شده است. این می تواند نتیجه اختصاص تحقیق و توسعه بیشتر اپل به سیستم عامل هدست واقعیت مجازی AR آینده به نام xrOS باشد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل می‌تواند آغازی برای خط تولید جدید در یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی در جهان باشد. هدست واقعیت مجازی AR دارای فناوری پیشرفته است و شایعات حاکی از گنجاندن فناوری پیشرفته اسکن عنبیه برای ورود به سیستم و پرداخت هستند. شایعات طراحی همچنین حاکی از وجود یک صفحه نمایش فیزیکی برای کنترل عملکرد روی هدست است. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه دارای پیش‌بینی‌هایی برای ادغام AirPods Pro باشد و همچنین از حالت تأخیر بسیار کم برخوردار شود.

انتظار می رود این دستگاه بر روی سیستم عامل جدیدی که اپل در حال توسعه آن است و با نام xrOS از آن یاد می شود، اجرا شود. دستگاهی که Reality Pro نام‌گذاری شده است، قبلاً برای انتخاب توسعه‌دهندگان برجسته برای شروع توسعه یک اکوسیستم پشتیبانی شخص ثالث برای برنامه‌ها و نرم‌افزارهای دیگر نمایش داده شده است. گورمن همچنین گفت که غول فناوری ایالات متحده منابع قابل توجهی را به پروژه با توجه به جدول زمانی هدف راه اندازی در WWDC 2023 اختصاص داده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدست واقعیت مجازی اپل بهار معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *