انتشار تصاویر تبلیغاتی گوشی موتورولا Razr 40 Ultra

انتشار تصاویر تبلیغاتی گوشی موتورولا Razr 40 Ultra

چند روز پیش، ایوان بلاس، افشاگر مشهور، رندرهایی با طراحی رسمی از Moto Razr 40 Ultra به اشتراک گذاشت. اکنون او یک بار دیگر تصاویر تبلیغاتی جدیدی از موتورولا Razr 40 Ultra را به بیرون درز کرده که نگاهی دقیق به طراحی و مشخصات دستگاه آینده دارد.

تصاویر فاش شده نشان می دهد که صفحه نمایش قاب جلویی دارای سیستم دوربین دوگانه عقب همراه با فلاش LED است. این تصاویر یک صفحه نمایش بزرگتر را نشان می دهد که به کاربران امکان می دهد اعلان ها را به راحتی مدیریت کنند. علاوه بر این، طراحی تاشو به نمایش گذاشته شده است که نشان می‌دهد دستگاه را می توان در حالت آماده به کار قرار داد، مشابه گوشی های تاشو سامسونگ.

کناره‌ی گوشی هوشمند دکمه‌های صدا و پاور را در خود جای داده است و تصاویر تبلیغاتی نیز تم‌های مختلف موجود برای صفحه نمایش را نشان می‌دهند. کاربران می توانند با استفاده از صفحه نمایش بیرونی سلفی بگیرند.

در سمت جلو دستگاه، یک صفحه نمایش خمیده قابل مشاهده است که دارای یک حفره دوربین برای دوربین جلو است. تصاویر تبلیغاتی همچنین انواع رنگ‌های موجود را نمایش می دهند: سرخابی، سیاه و سفید.

در سوی دیگر انتظار می رود موتورولا Razr 40 Ultra به پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز شود. صفحه نمایش دستگاه دارای رزولوشن 1080×2640 پیکسل است در حالی که صفحه نمایش بیرونی وضوح 1056×1066 را ارائه می دهد. این گوشی هوشمند دارای نرخ نوسازی 120 هرتز یا 144 هرتز خواهد بود. از نظر فضای ذخیره سازی، یک گزینه 512 گیگابایتی پیش بینی شده که تا 12 گیگابایت رم را همراهی می کند. این دستگاه دارای باتری 3640 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع تا 33 وات خواهد بود.

با توجه به قابلیت های دوربین، Motorola Razr 40 Ultra دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با استفاده از سنسور IMX563 سونی است. علاوه بر این، دوربین اولتراواید 13 مگاپیکسلی مجهز به سنسور Hi1336 SK Hynix هم در کار است. برای سلفی، این گوشی هوشمند یک دوربین 32 مگاپیکسلی با سنسور OmniVision OV32B40 ارائه می کند. انتظار می رود موتورولا Razr 40 Ultra با سیستم عامل اندروید 13 در کنار پوسته MyUX عرضه شود.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی موتورولا Edge 30 Ultra

در اخباری مرتبط موتورولا اخیرا گوشی هوشمند Edge 40 را در اروپا عرضه کرده است. این دستگاه با چیپست مدیاتک Dimensity 8020 همراه با یک دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS عرضه می شود. انتظار داریم Edge 40 به زودی در بازارهای دیگر از جمله هند عرضه شود.

گزارش جدیدی از سوی یک افشاگر  صنعت منتشر شده که ادعا کرد موتورولا اج 40 اواخر این ماه در هند عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این برند میزبان رویدادی برای معرفی دستگاه باشد که می‌تواند دستگاه‌های دیگر با Edge 40 را شاهد بود. طبق گزارش، نسخه هندی Edge 40 در سه رنگ شامل آبی قمری، سبز سحابی و مشکی Eclipse وارد بازار خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر تبلیغاتی گوشی موتورولا Razr 40 Ultra

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *