لپ تاپ ایسر Swift Edge OLED راهی بازار شد

لپ تاپ ایسر Swift Edge OLED راهی بازار شد

شرکت ایسر پیشتر لپ تاپ Swift Edge OLED را با وزنی کم و طراحی باریک که از مشخصات قابل قبولی هم بهره می برد، راهی بازار کرد. اکنون این محصول راهی برخی بازارهای بیشتری شد.

ایسر لپ تاپ Swift Edge OLED را در اکتبر سال جاری در بازارهای جهانی عرضه کرد. اکنون این برند این دستگاه را به بازار هند آورده است. گفته می شود که سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی OLED است. این دستگاه دارای مشخصات درجه یک است. برای دانستن آنچه در خارج از جعبه ارائه می دهد، ادامه دهید.

ایسر Swift Edge دارای صفحه نمایش 16 اینچی OLED با رزولوشن 3840 در 2400 پیکسل است. نسبت صفحه نمایش به بدنه 92 درصد، روشنایی 500 نیت و 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 را ارائه می دهد. این نمایشگر همچنین از DisplayHDR پشتیبانی می کند و دارای گواهی TUV Rheinland برای ایمنی چشم است.

از نظر طراحی، ایسر Swift Edge از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که 20 درصد سبک تر و 2 برابر آلومینیوم معمولی استحکام دارد. از نظر ابعاد، باریک و سبک وزن با ضخامت 12.95 میلی متر و وزن آن فقط 1.16 کیلوگرم است. این لپ تاپ دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، بلندگوهای استریو و وب کم FHD با کاهش موقت نویز و کاهش نویز هوش مصنوعی است. همچنین احراز هویت Windows Hello وجود دارد.

زیر کاپوت، ایسر Swift Edge پردازنده AMD Ryzen 7 6800U را در خود جای داده است. دارای 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه SSD است. پردازنده امنیتی پلوتون مایکروسافت برای محافظت از دستگاه و کاربر در برابر حملات پیچیده وجود دارد. این لپ تاپ انرژی خود را از واحد باتری 54 وات ساعت با پشتیبانی از شارژ 65 وات تامین می کند. ایسر Swift Edge دارای گزینه های ارتباطی مانند دو پورت USB-C، دو پورت USB-A، پورت HDMI 2.1، جک هدفون، WiFi-6E و بلوتوث 5.4 است.

ایسر Swift Edge دارای برچسب قیمت 1,24,999 روپیه است. این محصول در رنگ مشکی اولیوین ارائه شده است و می توانید آن را از وب سایت برند و آمازون خریداری کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نمایشگر گیمینگ ایسر XV242F معرفی شد

نظرات در مورد : لپ تاپ ایسر Swift Edge OLED راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *