هدست سونی PlayStation VR2 در بازارهای بیشتر عرضه شد

هدست سونی PlayStation VR2 در بازارهای بیشتر عرضه شد

در ماه فوریه، سونی پلی استیشن VR2 را عرضه کرد. این دومین هدست واقعیت مجازی بود که برای کار با کنسول پلی استیشن، به ویژه پلی استیشن 5 ساخته شد. با این حال، هدست در ابتدا فقط در سایت فروشگاه سونی در دسترس بود. این ممکن است یکی از دلایل بزرگی باشد که باعث شده فروش اولیه PS VR2 آنطور که انتظار می رفت بالا نرود.

امروز، سونی در صفحه توییتر PlayStation خود اعلام کرد که PS VR2 اکنون در نهایت توسط خرده فروشان شخص ثالث در دسترس است. این شامل فروشگاه‌های معمولی مانند Amazon، Walmart، Target، GameStop و دیگران می شود.

آمازون این هدست را به تنهایی با قیمت 549.99 دلار به فروش می رساند یا به همراه بازی Horizon: Call of the Mountain نیز با قیمت 599.99 دلار در دسترس است.

در حال حاضر بیش از 60 بازی به صورت انحصاری برای VR2 منتشر شده یا از ویژگی های واقعیت مجازی پشتیبانی می کند. این شامل Gran Turismo 7، No Man’s Sky و Resident Evil Village می شود. بازی‌های بیشتری برای این هدست در دست ساخت هستند، از جمله پشتیبانی از ریمیک اخیر Resident Evil 4 و موارد دیگر.

در دیگر خبرها سونی پیشتر از آخرین نسل گوشی هوشمند پرچمدار Xperia 1 V در بازار رونمایی کرده است. در کنار این مدل، گوشی جدید Xperia 10 V پریمیوم میان رده را نیز معرفی کرده که دارای برخی مشخصات و ویژگی های قابل توجه است.

Xperia 10 V از غول فناوری ژاپنی با پیشرفت‌های مختلفی نسبت به نسل قبلی وارد بازار شده که شامل ساختار کلی سبک‌تر هم می شود. به لطف قاب جانبی پلاستیکی و پنل عقب آن که دارای استاندارد IP65/68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است، تنها 159 گرم وزن دارد. اگرچه، قسمت جلو با پوشش شیشه گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود.

این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED بوده که متاسفانه تنها نرخ نوسازی 60 هرتز را با نرخ نمونه برداری لمسی 120 هرتز و وضوح Full HD+ ارائه می دهد. این صفحه نمایش همچنین دارای نسبت تصویر 21:9، وسعت رنگ 97 درصد DCI P3، درجه بندی تونال 10 بیتی و چانه و قاب بالایی نسبتاً دارای ضخامت بالا است. این شرکت همچنین ادعا می کند که صفحه نمایش حدود 1.5 برابر روشن تر از نسل قبلی است.

بیشتر بخوانید  اکسپریا ایکس زد 3 سونی از یک طراحی قدیمی بهره می برد

سونی Xperia 10 V به تراشه کوالکام Snapdragon 695 مجهز شده که با 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه UFS 2.1 متصل شده است. حافظه را می توان تا 1 ترابایت از طریق اسلات کارت microSD افزایش داد. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین شده که این دستگاه را به سبک ترین گوشی هوشمند مجهز به 5G با چنین ظرفیت باتری بزرگ تبدیل می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدست سونی PlayStation VR2 در بازارهای بیشتر عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *