هدست جدید واقعیت مجازی سامسونگ، یک هدست مستقل خواهد بود

واقعیت مجازی

کمپانی سامسونگ با اعلام ساخت یک هدست واقعیت مجازی غوغایی در میان طرفداران خود ایجاد کرد که اکنون همه منتظر عرضه ی رسمی این هدست می باشند. آینده در دستان هدست های جدید و مستقل خواهد بود، این به آن معنی است که در آینده هدست هایی که با ویژگی inside-out شناخته می شوند. این هدست ها به طور مستقل از هر سیستم دیگری برنامه ی خود را اجرا می‌ کند. برای مثال در این باره می توان به هدست Gear VR اشاره کرد که برای استفاده ی آن می با یست کاربر حتما از یک گوشی هوشمند کمک بگیرد تا درون این هدست قرار گرفته و به دنبال آن تجربه ی واقعیت مجازی را داشته باشند.

طبق گزارشات و شنیده های موجود شرکت بزرگ سامسونگ در حال کار بر روی هدستی است که دارای توانایی های بالایی است و همچنین دارای آزادی عمل درجه ۶ (DoF) در مقایسه با آزادی عمل درجه ۳ به کار رفته شده در هدست های موجود در بازار.

همچنین این هدست های جدید به همراه قابلیت Room- scale Tracking عرضه خواهند شد که به کاربر اجازه می دهد تا تجربه ی غوطه ورانه تری در مقایسه محیط استفادهاز هدست داشته باشد. این ویژگی به این معنی است که از این هدست هایی که از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد که محیطی که کاربر در درون دنیای واقعیت مجازی در حال تجربه ی آن هستند را در مقایسه با اتاق محل استفاده ی این هدست ها هماهنگ می کنند.

در حال حاضر برای هدست های مارک Gear VR در حدود ۱۰۰۰ عنوان بازی و برنامه و نرم افزار وجود دارد که به طور کامل پشتیبانی می کند. سامسونگ نیز همچنین برنامه ی کاملا جدید برای پیاده سازی اکوسیستمی از پخش زنده ی ویدیو هایی با کیفیت 4K از طریق دوربین های ۳۶۰ درجه دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پیشی گرفتن هوآوی از سامسونگ در صنعت گوشی تاشو سال 2024

نظرات در مورد : هدست جدید واقعیت مجازی سامسونگ، یک هدست مستقل خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *