نوبیا Z50 با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 از راه می رسد

نوبیا Z50 با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 از راه می رسد

در ماه آگوست، نوبیا یک گوشی هوشمند پریمیوم جدید با نام Nubia Z40S Pro را در چین عرضه کرد. این شرکت حتی یک نسخه ویژه Starry Night (با الهام از نقاشی محبوب ونسان ون گوگ) از تلفن هوشمند راه اندازی کرد. اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه پرچمدار دیگری به نام Nubia Z50 است. این گوشی به جدیدترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده و در ماه جاری عرضه خواهد شد. در اینجا جزئیات است.

نوبیا به Weibo رفت تا یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید با نام Nubia Z50 را معرفی کند. این شرکت می گوید که این گوشی از نسل دوم چیپست اسنپدراگون 8 و با یک سیستم اپتیکال سفارشی جدید 35 میلی متری عرضه خواهد شد. نوبیا تاریخ دقیق عرضه این گوشی را مشخص نکرد اما تایید کرد که در ماه دسامبر عرضه خواهد شد.

جزئیات در مورد Nubia Z50 هنوز بسیار کوتاه است. ما باید در روزهای آینده بیشتر در مورد آن یاد بگیریم. در همین حال، بیایید مشخصات Nubia Z40S Pro را که اخیراً راه اندازی شده است، بررسی کنیم.

Nubia Z40S Pro دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح Full HD+، نرخ تجدید 144 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت است. این چیپست Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 است که با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 جفت شده است.

تا جایی که به دوربین مربوط می شود، این گوشی دارای دوربین اصلی 35 میلی متری و 64 مگاپیکسلی Sony IMX787 با دیافراگم f/1.6 و پشتیبانی از OIS است. همچنین یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 8 مگاپیکسلی وجود دارد. برای عکس های سلفی، این دستگاه دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی است.

در بخش نرم‌افزاری، دستگاه از سیستم‌عامل اندروید 12 با رابط سفارشی MyOS 12 خود شرکت که در بالای آن قرار دارد، اجرا می‌کند. انرژی آن توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و از شارژ سریع 80 واتی یا 120 واتی پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Axon 40 Pro زد تی ای با پردازنده اسنپدراگون 870 معرفی شد

نظرات در مورد : نوبیا Z50 با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *