گوشی وان پلاس 11R در کنار وان پلاس 11 معرفی می شود

گوشی وان پلاس 11R در کنار وان پلاس 11 معرفی می شود

OnePlus 11 تنها گوشی هوشمندی نخواهد بود که OnePlus در رویداد آتی Cloud 11 خود در 7 فوریه رونمایی می کند. پس از اعلام زودهنگام آمازون، این شرکت تایید کرده است که OnePlus 11R را نیز در این رویداد معرفی خواهد کرد.

اوایل امروز، آمازون هند به طور غیرمنتظره ای اعلانی را ارسال کرد که نشان می داد OnePlus 11R با OnePlus 11 در تاریخ 7 فوریه وارد بازار می شود. این اعلان هیچ جزئیاتی در مورد دستگاه ارائه نمی دهد، اما نگاهی اجمالی به پنل پشتی آن به ما می دهد و تأیید می کند که وان پلاس آن را در جریان رویداد Cloud 11 در 7 فوریه عرضه خواهد کرد.

اندکی پس از اتفاق ناگوار آمازون، OnePlus India در توییتر تایید کرد که این پرچمدار مقرون به صرفه واقعاً با OnePlus 11 اوایل ماه آینده عرضه خواهد شد. با این حال، اطلاعات بیشتری را فاش نکرد.

OnePlus 11R از سال گذشته به دنبال OnePlus 10R خواهد بود و سخت افزاری در سطح پرچمدار را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این دستگاه می تواند تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 واتی را داشته باشد. برخلاف OnePlus 11، OnePlus 11R احتمالا محدود به بازارهای آسیایی خواهد بود، اما ما نمی‌توانیم جزئیات در دسترس بودن را در حال حاضر تایید کنیم.

علاوه بر OnePlus 11 و OnePlus 11R، OnePlus Buds Pro 2 را در رویداد آینده Cloud 11 راه اندازی می کند، اولین صفحه کلید مکانیکی خود را به نمایش می گذارد و OnePlus TV 65 Q2 Pro را رونمایی می کند. اطلاعات بیشتری در دست نیست و به نظر رسیده وان پلاس قصد دارد یک محصول قابل توجه را تدارک بیند که رده پایین تر از نسخه 11 خواهد بود و قیمت مناسب تری خواهد داشت.

انتظار داریم بزودی اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت امنیتی ماه فوریه برای گوشی وان پلاس Nord N20 SE

نظرات در مورد : گوشی وان پلاس 11R در کنار وان پلاس 11 معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *