آیا سامسونگ قصد بهبود تجربه ی کاربران را بین چند پلتفرم دارد؟!

سامسونگ

بر اساس جزئیاتی که در اطلاعات منتشر شده از سوی کمپانی سامسونگ ثبت شده است قرار است که تجربه ی وب گردی در تلویزیون و اسمارت فون های ساخت این شرکت کره ای با هم ترکیب شوند. لازم به ذکر است که همین حالا هم مرورگر مخصوص سامسونگ به خوبی امکان کار بین پلتفرم های متنوع را به ارمغان می آورد.

کاربران می توانند با بهره گیری از این مرورگر تجربه ای مشابه را روی پلتفرم های مختلف از جمله گوشی های اسمارت و یا هدست های واقعیت مجازی Gear VR یا Dex station داشته باشند. البته هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد دارد که به منظور بهبود این وضعیت بر روی پلتفرم های مختلف، برخی از اپلیکیشن ها را بروزرسانی کند یا اینکه اپلیکیشن جدیدی را به بازار ارائه دهد؟

انتظار می رود که در مراسم CES 2018 که از 9 تا 12 دسامبر سال جاری در شهر لاس وگاس آمریکا برپا خواهد شد، خبر های بیشتری به خصوص در مورد universal browse بشنویم. اکنون باید منتظر باشیم تا ببینیم این کمپانی ابر قدرت کره ای در زمینه ی تکنولوژی چه تعابیری را اندیشیده است و در آینده چه اتفاقاتی پیش خواهد آمد؟!

اخیرا در دنیای تکنولوژی بسیاری از کمپانی ها در حال ایجاد قابلیت های منحصر به فرد می باشند که واقعا در این زمینه حرفی برای گفتن نگذاشته اند و باید برای آینده منتظر قابلیت های جدیدی از کمپانی های سازنده ی گوشی های هوشمند باشیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تصاویر رندر جدید از گلکسی اس 22 پلاس منتشر شد

نظرات در مورد : آیا سامسونگ قصد بهبود تجربه ی کاربران را بین چند پلتفرم دارد؟!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *