نسخه ABT آئودی RS3 با قدرت پانصد اسب بخار معرفی شد

آئودی RS3

مدل بدون حال اسپرت آئودی RS3 بسیار زیبا و جذاب به یک موتور پیشرانه ی دو و نیم لیتری که دارای ۵ سیلندر است، مجهز است که قادر است قدرتی معادل چهار صد اسب بخار تولید می کند که این میاگزان قدرت موجود در این اتومبیل برای یک خودروی هاچ بک کاملا کافی و قابل قبول است. اما برای کسانی که تمایل به قدرت بیشتر هستند، در این مورد کمپانی ABT اسپرت لاین برای کسانی که این حالت از این ماشین را می خواهند می تواند مثل معجزه عمل کند.

این کمپانی اتومبیل های هاچ بک را با قدرتی معادل سدان های قدرت مند عرضه می کند که این کار دقیقا شبیه به پروژه های  است که ABT در دهه ی ۱۹۹۰ میلادی انجام می داد. کمپانی ABT در نخستین مرحله قدرت پیشرانه ی این اتومبیل را تا چهار صد و شست اسب بخار ارتقا داده و سپس اقدام به ارائه و معرفی کیت افزایش قدرت دیگری پنج سیلندری A3 با نام پاور آر کرده است که قدرت را برای یک پیشرانه ی پانصد اسب می رساند.

آئودی RS3

همچین قدرت بالا و زیادی برای این ماشین هاچ بک زیبا، نیاز این ماشین را به یک سیستم ترمز قوی و با ثبات را افزایش می دهد به همین خاطر اقدام به نصب دیسک های ترمز با قطر سی صد و هشتاد میلی متری روی این ABT نوزده و بیست و یک مدل کرده است. هوچنین روی این مدل جدید از رینگ های بزرگ بهره برده است تا بهبود ظاهری و هم افزایش  کارایی اتومبیل کمک کند.

این کمپانی تیونر تا این لحظه هیچ اطلاعاتی موسخ و رسمی در رابطه با میزان گشتاور تولیدی موتور پیشرانه‌ ی این ماشین تیونینگ شده اعلام نکرده است ولی گشتاور مدل غیر اسپرت و دست کاری نشده ی این خودرو ۴۸۰ نیوتن متر است و همان طور شما هم می دانید این میزان گشتاور به احتمال زیاد خیلی بیشتر باشد نسبت به حالت اسپرتش. کمپانی ABT همچنین سیستم تعلیق این نسخه از اتومبیل را به نسبت دیگر بخش هایش، ارتقا داده است و همچنین اقدام به بهره گیری از سیستم میله موجگیر نیز در سیستم تعلیق آئودی RS3 بهره برده است. سیستم تعلیق این نسخه از ماشین قابلیت بسیاری در تنظیم نیز دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه ABT آئودی RS3 با قدرت پانصد اسب بخار معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *