بهترین شاسی بلند ارزان قیمت ۲۰۱۹ در جهان را بشناسید

خودروهای شاسی بلند

خودروهای روز دنیا در دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند که یکی از این دسته بندی ها، خودروهای شاسی بلند یا SUV نام دارند که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند.

شاسی بلند ارزان قیمت ۲۰۱۹

در این میان کمپانی های مختلف چینی و کره ای و همچنین ژاپنی ها نظیر تویوتا در تنوع محصولات خود دارای خودروهای شاسی بلند ارزان قیمت ۲۰۱۹ در مدل های مختلف هستند. اساسا میزان کارایی و محبوبیت این خودروها در دنیا کم نیست. اکنون تصمیم داریم در این بخش بهترین شاسی بلندهای ارزان قیمت دنیا در سال 2019 میلادی را برای شما معرفی کنیم. در ادامه با زوم تک همراه باشید.

1.خودرو تویوتا C-HR تیپ LE اولین شاسی بلند ارزان قیمت ۲۰۱۹

این ماشین شاسی بلند ارزان قیمت در سال 2018 میلادی کمپانی تویوتا شاسی بلند مدل C-HR خود را در مدل های متنوع تری نسبت به سال قبل ارائه نموده است و مدل پایه ی این خودرو در نسخه ی LE با کمی کاهش قیمت نسبت به سال گذشته توانسته است در میان بهترین و ارزان ترین نسخه ی خودروهای شاسی بلند سال 2019 میلادی قرار بگیرد. با این وجود که تویوتا C-HR جدید به همراه روکش پارچه ای صندلی ها و رینگ های فولادی از نظر ظاهری، جذابیت زیادی ندارد ولی بهره مندی از قابلیت های مدرن سیستم ترمز اضطراری خودکار و همچنین سیستم هشدار خروج مسیر حرکت خودرو از میان خطوط جاده و فرآیند کنترل سرعت یا کروز کنترل توانسته است این خودرو را به یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند ارزان قیمت سال 2019 تبدیل نماید.

خودروهای شاسی بلند

تویوتا C-HR مدل 2019 در حالت پایه از یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری با ۱۶ سوپاپ از نوع DOHC با بلوک آلومینیومی بهره مند می باشد که با حجم دقیق 1.987 سی سی قابلیت تولید توانی برابر با 144 اسب بخار در دور موتور 6100 دور در دقیقه و حداکثر میزان گشتاور 139 پوند بر فوت برابر با ۱۸۸ نیوتون متر در هر دور موتور 3900 دور در دقیقه را دارا می باشد. قدرت تولیدی موتور تویوتا C-HR مدل 2019 نیز همراه با یک جعبه دنده ی اتوماتیک از نوع CVT با ویژگی شبیه سازی تعویض دنده به شکل دستی به چرخ های جلوی خود منتقل می شود.

میزان شتاب تویوتا C-HR با بهره گیری از این موتور تقریبا چیزی در حدود 11 ثانیه بوده است و توانایی دسترسی به حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر در ساعت را دارا می باشد. میزان مصرف سوخت این خودرو نیز نسبت به سایر رقبا کمتر بوده و قابلیت پیمودن برابر با 100 کیلومتر تنها  با 6.7 لیتر در مسیر های بزرگراهی و 8.7 لیتر در هر 100 کیلومتر در مسیرهای شهری را دارا می باشد.

خودروهای شاسی بلند

تویوتا C-HR هرچند از نظر شتاب و سرعت با موتور 4 سیلندر 2 لیتری در رتبه ی پایین تری نسبت به سایر رقبا قرار دارد ولی نکاتی نظیر میزان مصرف سوخت کم، جذابیت ظاهری و قابلیت های مدرن پیشگیری از تصادف و کمکی رانندگی این خودرو را به یکی از جذاب ترین نمونه های خودروی شاسی بلند در جمع ارزان ترین شاسی بلندهای 2019 تبدیل کرده است.

  • قیمت: 22000 دلار
  • موتور: 4 سیلندر 2 لیتری از نوع تنفس طبیعی

2.خودرو میتسوبیشی اوتلندر اسپرت ES) Mitsubishi Outlander Sport)

نسخه ی 2019 اوتلندر قدیمی ترین نمونه در میان ارزان ترین شاسی بلندهای 2019 در دنیا بوده است که نخستین بار در سال 2010 میلادی به بازارهای جهانی راه یافته است ولی با چند نسخه ی فیس لیفت طراحی ظاهری جدیدتر و بروز تر به خود گرفته است. در سال 2019 میلادی تیپ پایه مدل ES هم به قابلیت کمکی رانندگی و همچنین ایمنی جدیدی تجهیز شده است و با توجه به قیمت پایه ی 21500 دلاری و طراحی جذاب و موتور بسیار قدرتمند آن، به یکی از بهترین شاسی بلندهای 2019 تبدیل گردیده است. البته لازم به ذکر است که تیپ ها و امکانات بالاتر، به مراتب قیمت این خودرو را بالاتر می برد ولی بازهم در رده ی بهترین شاسی بلندهای ارزان قیمت 2019 میلادی قرار دارد.

خودروهای شاسی بلند

موتور این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری از نوع خطی 16 سوپاپه با حجم دقیق 1998 سی سی بهره مند می باشد که نیرویی معادل با 148 اسب بخار در دور موتور6000 دور  در دقیقه و حداکثر گشتاور 197 نیوتون متر را با استفاده از یک جعبه دنده ی 5 سرعته دستی به چرخ های جلویی انتقال می یابد. البته لازم به ذکر است که در تیپ های بالاتر و گران قیمت تر، موتور را به یک نمونه ی 4 سیلندر 2 لیتری با میزان خروجی 168 اسب بخار تعویض نموده و گیربکس آن هم به یک مدل اتوماتیک CVT با امکان انتقال نیرو به هر چهار چرخ تغییر می دهد.

بیشتر بخوانید  هایما S5 توربو مشخصات فنی به همراه ویدئوی معرفی و نظرات کاربران

خودروهای شاسی بلند

موتور 2 لیتری پایه ی این خودرو شاسی بلند در مدت زمانی حدود 11.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر میزان سرعت این خودرو نیز برابر با 192 کیلومتر در هر ساعت می باشد. میازن مصرف سوخت اوتلندر اسپرت نیز برابر با 10.2 لیتر در هر 100 کیلومتر در معابر شهری و 8.1 لیتر در هر 100کیلومتر در مسیر بزرگراهی بوده است که عددی قابل قبول برای یک خودرو شاسی بلند ارزان قیمت 1.4 تنی محسوب می گردد. همانگونه که اشاره کردیم، مواردی نظیر سیستم های کمک رانندگی و پیشگیری از تصادفات با وجود گیربکس دستی در این مدل، اوتلندر اسپرت را به عنوان بهترین و ارزان قیمت ترین شاسی بلند اقتصادی سال 2019 میلادی تبدیل نموده است.

  • قیمت: 21500 دلار
  • موتور: 4 سیلندر 2 لیتری از نوع تنفس طبیعی

3.مزدا CX-3 Sport

این خودرو از یک قابلیت مخصوص و منحصر به فرد بهره مند می باشد که آن را از دیگر نمونه های موجود در لیست ارزان قیمت ترین خودروهای شاسی بلند سال 2019 متمایز می نماید. این ویژگی که در دیگر محصولات این کمپانی نظیر مزدا میاتا (Miata) هم مشاهده می گردد، لذت رانندگی است که آن را به عنوان انتخاب نخست بسیاری از رانندگان در کلاس بدنه ی کراس اوورهای ابعاد فوق کوچک تبدیل نموده است. ممکن است مزدا CX-3 Sport از سرعت و شتاب بالایی برخوردار نباشد از هندلینگ متناسب، فرمان بسیار با دقت و حساس و استفاده از فناوری های مدرن کمکی رانندگی و ایمنی در مدل پایه آن به یکی از جذاب ترین شاسی بلندهای ارزان قیمت 2019 تبدیل کرده است.

خودروهای شاسی بلند

موتور این خودرو از یک نمونه ی 4 سیلندر از نوع DOHC با بهره مندی از 16 سوپاپ و یک بلوک آلومینیومی 2 لیتری از نوع تنفس طبیعی بوده است که با حجم دقیق 1998 سی سی نیرویی برابر با 146 اسب بخار را در دور موتور 6000 دور در دقیقه در اختیار راننده قرار می دهد. حداکثر میزان گشتاور تولیدی نیز برابر با 198 نیوتون متر می باشد که توسط یک جعبه دنده ی 6 سرعته اتوماتیک با امکان تعویض دنده به طور دستی به چرخ های جلویی منتقل می شود.

مزدا CX-3 اسپرت با بهره مندی از یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری خود در طول زمانی در حدود 8.1 ثانیه از سرعت 0 به سرعت 100 کیلومتر در هر ساعت رسیده است که آن را در دسته ی سریع ترین خودروها در میان ارزان ترین نسخه ی شاسی بلندهای 2019 قرار می دهد. حداکثر میزان سرعت آن نیز به 193 کیلومتر در هر ساعت رسیده است که برای یک شاسی بلند ارزان قیمت و مقرون  به صرفه عددی قابل قبول به شمار می رود. میزان مصرف سوخت هم یکی دیگر از نقاط قوت این خودرو بوده است و به عنوان یکی از کم مصرف ترین شاسی بلندهای 2019 با هر 8.1 لیتر در هر 100 کیلومتر در معابر شهری و با 6.9 لیتر در هر 100 کیلومتر در مسیرهای بزرگراهی مصرف دارد.

خودروهای شاسی بلند

با این توجه که میزان نکات مثبت زیادی در این شاسی بلند ارزان قیمت 2019 مشاهده می گردد ولی فضای کمی برای محفظه ی بار این خودرو و سرنشینان دارد که یکی از نکات منفی این خودرو برای خانواده های پر جمعیت و افراد قد بلند محسوب می گردد.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

4.6/5 - (12 امتیاز)

نظرات در مورد : بهترین شاسی بلند ارزان قیمت ۲۰۱۹ در جهان را بشناسید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. متاسفم که اینقدر احمق وجود دارند که در صف خرید خوردروهای بی کیفیت و بی ارزش داخلی جان میدهند باید گریست به حال این افراد بی وجود و بی غیرت

  2. کارخانه های تولید کننده اشغال داخلی را ببندند واین ماشین های واقعی را وارد کنند . هم راه رانت داخلی و حیف و میل بیت المال بسته شود و امنیت مردم و اسایش انها تامین شود . البته وقتی مردمی به خاطر صرفا سود هجوم می برند برای ثبت نام وخرید و فروش تولید بی کیفیت و گران داخلی حق دارند . بر سر ما هرچه خواستند بیاورند.