نسخه جهانی گوشی iQOO Z7 Pro رویت شد

نسخه جهانی گوشی iQOO Z7 Pro رویت شد

شرکت آیکیو که برند فرعی ویوو بوده تاکنون گوشی های مختلفی چون Z7، Z7x ، iQOO Z7i و برخی دیگر را روانه بازارهای مختلفی چون چین کرد. حال به تازگی نسخه جهانی گوشی iQOO Z7 Pro در پایگاه داده Geekbench دیده شد.

iQOO Z7 Pro 5G با شماره مدل I2213 در پایگاه داده Geekbench رویت شده است. این لیست به مادربردی با اسم رمز «lahaina» که شامل چهار هسته دارای فرکانس 1.80 گیگاهرتز، سه هسته دارای فرکانس 2.40 گیگاهرتز و یک هسته دارای فرکانس 2.71 گیگاهرتز بوده، اشاره می کند. چیپی که انتظار داریم اسنپدراگون 782G باشد. پردازنده گرافیکی Adreno 642L هم در این چیپ تعبیه خواهد شد.

گفته می شود این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم بوده و از سیستم عامل اندروید 13 بهره می گیرد. گوشی iQOO Z7 Pro 5G در نتایج تست تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench به ترتیب امتیاز 873 و 2928 را کسب کرده است. گذشته از اطلاعات ذکر شده، پلتفرم بنچمارک هیچ جزئیات بیشتری از iQOO Z7 Pro 5G ارائه نمی دهد. این گزارش پیش بینی کرده که این دستگاه می‌تواند یک نسخه ریبرند شده از iQOO Z7 5G چینی باشد.

پردازنده نسخه پرو نیز همان پردازنده ای بوده که Z7 5G را قدرت می بخشد. اگر این خبر صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت iQOO Z7 Pro 5G با صفحه‌نمایش ۶.۶۴ اینچی FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به فروش برسد. این گوشی احتمالا با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 120 واتی عرضه شود.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و آیکیو سعی دارد بزودی محصولات مختلفی ارائه دهد. گوشی iQOO Z7 Pro که قرار بوده به بازار جهانی راه پیدا کند، گزینه ای توانمند بوده و پیش بینی شده بزودی جزئیات کامل تری در نسخه جهانی آن کسب کنیم. تلفن هوشمند iQOO Z7 Pro مدلی میان رده بوده و نباید انتظار داشت که از چیپ رده بالایی بهره ببرد.

شایان ذکر بوده که آیکیو درصدد بوده تا یک محصولی برجسته را ارائه دهد. گوشی که از سری Z این کمپانی بوده و قطعا می تواند موردتوجه قرار گیرد. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه آیکیو چیست و آیا گوشی قدرتمندی خواهد بود یا خیر.

بیشتر بخوانید  iQOO 11 بزودی وارد بازار جهانی می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه جهانی گوشی iQOO Z7 Pro رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *