نزاع بین دو طایفه در شهر ایلام

شهر ایلام

بین دو طایفه جهان گیر آباد و طایفه اصل مرز که دو قوم کرد، ساکن در شهرستان دره شهر در شهر ایلام هستند، صبح امروز درگیری شدیدی رخ داد که طی آن دو مامور پلیس زخمی شدند.

مهرداد علی محمدی، سرهنگ نیروی انتظامی، در مصاحبه خود با خبرنگاران این گونه جریان را توضیح داد : گویا این دو قبیله برای مدتی با یک دیگر به اختلاف برخورده بودند , امروز صبح با تماس مردم , نیروی پلیس شهرستان دره شهر به منطقه مورد نظر اعزام شد , اما درگیری این دو طایفه شدت گرفته و به بحث لفظی و دعوا ختم نشد. افرادی از هر دو گروه مسلح به سلاح گرم بوده و به یک دیگر تیزانداری کردند و باعث ایجاد رعب و وحشت میان مردم شدند که منجر شد نیروی انتظامی نیز در محل دعوا حاضر شود. در این میان تیراندازی شدت گرفته و دو تن از ماموران که یکی رئیس کلانتری و دیگری سربازی بود , زخمی شدند.

اما متاسفانه درگیری بین دو قبیله پایانی نداشته و شدت آن نیز بیشتر شد. آمبولانس هایی افراد زخمی را به بیمارستان رساندند و خوشبختانه حال هر دو زخمی خوب است , اما دعوای دو طایفه هنوز ادامه دارد , به طوری نیروی پلیس شهرستان دره شهر  از شهر های اطراف درخواست کمک کرده و گروه هایی از نیرو های پلیس در شهر مستقر شدند و در حال حاضر سعی بر ایجاد آرامش و پایان دادن به این درگیری و دعوای جدی دارند.

سرهنگ علی محمدی درباره این حوادث اظهار ناراحتی کرده و بیان کرد : امیدواریم در آینده دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و از هر طایفه ای انتظار داریم اختلافات خود را با گفت و گو و یا مراجعه به مراکز قانونی و دادگستری حل کنند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشروبات الکلی از جنس طلا!

نظرات در مورد : نزاع بین دو طایفه در شهر ایلام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *