نرم‌افزار فاکتور تحت وب با قابلیت پیگیری مشتری‌ها

نرم‌افزار فاکتور تحت وب با قابلیت پیگیری مشتری‌ها

در گذشته مدیریت کسب‌و‌کار، میزان خرید‌وفروش و ارتباط با مشتری، یک‌سری دشوار‌ی‌ها و چالش‌های خاص خود را داشت. به‌گونه‌ای که تمامی صاحبان مشاغل از پس این کار برنمی‌آمدند و بعضاً به‌دلیل سوء مدیریت، کسب‌وکارشان با مشکل جدی و حتی ورشکستگی مواجه می‌گردید. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینۀ فناوری اطلاعات، شاهد تولید نرم‌افزارهای مختلف در حوزۀ مدیریت مشاغل هستیم. نرم‌ افزار فاکتور و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، ازجمله پرکاربردترین این برنامه‌ها هستند که در بسیاری از کسب‌و‌کارها مورد استفاده قرار می‌گیرند و شاهد عملکرد مطلوب آن‌ها نیز هستیم. در ادامه برای آشنایی بیشتر با نرم‌ افزار فاکتور crm، به‌عنوان یکی از بهترین برنامه‌های همیار فروش، همراه ما باشید.

نرم‌ افزار crm چیست؟

در ابتدا باید گفت که عبارت CRM مخفف عبارت مدیریت ارتباط با مشتری است. بر همین اساس هر ابزار، فرآیند و استراتژی که موجب برقرار ارتباط مشاغل با مشتری و ساماندهی فروش انواع محصول می‌شود، برنامۀ crm نام دارد. در این‌ خصوص، نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری ضمن بررسی کامل جامعۀ هدف و نیاز آن‌ها، بهترین راهکار و رویکرد را برای بازاریابی و فروش انواع کالا و خدمات در پیش می‌گیرد. از طرف دیگر، با برقراری ارتباط مؤثر با مشتری، ضمن پاسخگویی شبانه‌روزی به سؤالات و خواسته‌های آن‌ها، رضایت حداکثر مشتریان را درپی خواهد داشت.  نرم افزار crm چیست ؟ درواقع می‌توان گفت استفادۀ صحیح و اصولی از برنامۀ تحت وب همیار فروش، تا حد زیادی مسیر جذب حداکثر مشتری و دستیابی به درآمد بیشتر را هموارتر می‌سازد. بدین ترتیب صاحبان تمامی کسب‌و‌کارها بدون درنظر گرفتن زمینۀ فعالیت و جامعۀ هدف، می‌توانند از این برنامه کاربردی استفاده کنند.

اهمیت و ضرورت استفاده از نرم‌ افزار فاکتور در کسب‌وکارهای مختلف

همان‌طور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، مشاغل گذشته با یک‌سری چالش نظیر عدم تمرکز، ضعف در ارتباط با مشتری، عدم توانایی در کنترل نیروی انسانی و غیره مواجه بودند. البته میزان شدت مشکلات براساس زمینۀ فعالیت و بازار هدف آن‌ها نیز متفاوت بود. اما امروزه نرم‌افزارهای متعددی طراحی و تولید شده‌اند که به‌دلیل برخورداری از ساختار باکیفیت و کارایی مطلوب، می‌توانند ضمن مدیریت مشاغل، خدمات متعددی را در خصوص بهبود فرآیند بازاریابی و فروش انواع کالا و خدمات به آن‌ها ارائه کنند. نرم‌ افزار فاکتور crm از کاربردی‌ترین برنامه‌هایی است که با بهره‌گیری از جدیدترین و پیشرفته‌ترین امکانات، قادر است تا نیاز صاحبان مشاغل را برطرف سازد و میزان فروش را به‌طور قابل‌توجه‌ای افزایش دهد.

بدین ترتیب می‌توان گفت استفاده از نرم‌ افزار فاکتور، به‌عنوان بهترین و کاربردی‌ترین همیار فروش لازم و ضروری است. به نحوی که آمارها نیز نشان داده‌است که این نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری کارایی فوق‌العاده‌ای دارد و یک عامل مهم جهت رشد و ارتقا کسب‌وکارهای مختلف محسوب می‌شود، بنابراین فرصت را از دست ندهید و برای ایجاد تغییر و تحول اساسی درزمینۀ شغلی خود، اقدام به تهیه و استفاده از این برنامۀ جامع و باکیفیت کنید.

هدف اصلی نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری

اکنون که با مفهوم اینکه “نرم‌ افزار crm چیست ” آشنا شدید، زمان آن فرا می‌رسد تا اهداف کلی آن را نیز بشناسید تا براساس نوع شغل، زمینۀ فعالیت، جامعۀ هدف، کالا و محصولات، بهترین رویکرد را درپیش بگیرید و اقدامات لازم جهت افزایش مشتری و میزان فروش را انجام دهید. در این راستا هدف اصلی نرم‌ افزار فاکتور به قرار زیر است:

  • افزایش بهره‌وری مشاغل به میزان 50 درصد

برنامۀ crm بسیاری از کارهای دستی و زمان‌بر گذشته را به‌صورت سیستمی و اتوماتیک انجام می‌دهد. بر همین اساس برای عملکرد کارکنان، یک دستورالعمل جامع و مدون تنظیم شده‌است و به همین سبب، نحوۀ عملکرد پرسنل و همچنین ارتباط تیم بازاریابی و فروش با مشتریان بهبود می‌یابد. علاوه‌بر این نحوۀ عملکرد نرم‌افزار ارتباط با مشتری به‌گونه‌ای است که کاربران زمان بیشتری برای شناسایی نیاز جامعه، بازاریابی و فروش انواع کالا و خدمات به‌دست می‌آورند. در ادامه تمامی این عوامل دست‌به‌دست هم داده و میزان بهره‌وری کسب‌وکارها را تا 50 درصد افزایش می‌دهد.

نرم‌افزار فاکتور تحت وب با قابلیت پیگیری مشتری‌ها

نرم‌ افزار فاکتور crm چگونه به رشد و توسعۀ مشاغل کمک می‌کند؟

در صورتی‌ که یک کسب‌وکار نوپا ایجاد کرده‌اید، حتماً با این سؤال و ابهام اساسی روبه‌رو هستید که “چگونه می‌توانید رضایت مشتریان خود را جلب کنید و درپی آن میزان فروش را افزایش دهید؟”در این رابطه باید بگوییم که همواره کسب رضایت مشتریان در گرو به وجود آوردن یک تجربۀ خوب برای مشتری است و تنها از این طریق می‌توان میزان فروش را به‌طور قابل توجه‌ای افزایش داد. بدین جهت ساختار و نحوۀ عملکرد برنامۀ crm به‌گونه‌ای طراحی شده‌است که ضمن شناسایی دقیق نیاز بازار، جامعۀ هدف را پیدا می‌کند و با ارائه راهکارهای مؤثر، به بازاریابی و فروش انواع کالا وخدمات می‌پردازد.

از آنجایی‌ که بسیاری از مشاغل به یک سیستم جامع برای برقراری ارتباط با مشتری و همچنین ثبت سفارش و ارسال محصولات آن‌ها نیاز دارند، نرم‌ افزار فاکتور به‌لحاظ ساختار منعطف، عملکرد مطلوب و کارایی بهینه، قادر است تا تمامی این خدمات را با سرعت و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار دهد و از این طریق موجب رشد و توسعۀ بسیاری از کسب‌وکارها می‌شود، بنابراین اگر می‌خواهید کسب‌و‌کارتان از رکود خارج شود و یک تغییر و تحول اساسی درزمینۀ جذب مشتری بیشتر و افزایش درآمد حاصل کنید، پیشنهاد می‌کنیم نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری را تهیه کنید و از کارایی منحصر‌به‌فرد و مزایای آن نهایت بهره را ببرید.

کاربردهای نرم‌افزار crm درزمینۀ فروش انواع کالا و خدمات

نحوۀ عملکرد قابل‌قبول و کارایی بهینۀ نرم‌ افزار فاکتور باعث شده‌است تا از آن برای بهبود ارائه خدمات درزمینۀ فروش انواع محصول استفاده شود. در این زمینه، بعضی از مهم‌ترین کاربردهای نرم‌افزار همیار فروش و مدیریت ارتباط با مشتریان به شرح زیر عبارت است از:

  • مدیریت جامع و هدفمند فروش انواع کالا و خدمات به‌صورت اتوماتیک؛
  • یافتن مسیرهای ارتباطی مناسب و مؤثر برای ایجاد ارتباط با مشتریان؛
  • دسترسی کامل به اطلاعات مخاطبان و همچنین سابقۀ خرید‌وفروش آن‌ها؛
  • بهبود عملکرد تیم فروش و تسهیل فعالیت‌ها جهت دستیابی به موفقیت روز‌افزون؛
  • ساماندهی و یکپارچه کردن سیستم انبارداری به‌منظور کنترل ورود‌و‌خروج مواد اولیه و محصولات.

نرم‌افزار فاکتور تحت وب با قابلیت پیگیری مشتری‌ها

جمع‌بندی

نرم‌ افزار فاکتور از برنامه‌های کاربردی و مؤثر در راستای بهبود فرآیندهای بازاریابی، فروش و ارتباط با مشتری است. درواقع این برنامه با بهره‌گیری از ساختار منحصر‌به‌فرد، امکانات ویژه‌ای را در اختیار صاحبان مشاغل قرار می‌دهد و همین امر باعث شده‌است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تعداد مشتری و میزان فروش به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا کند. شما نیز می‌توانید با استفاده از برنامۀ crm، ضمن شناسایی دقیق جامعۀ هدف و نیاز آن‌ها، فرآیند بازاریابی و فروش کالا و خدمات خود را انجام دهید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نرم‌افزار فاکتور تحت وب با قابلیت پیگیری مشتری‌ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *