نحوه پاکسازی بازی روی ایکس باکس سری ایکس یا اس

شرکت مایکروسافت دو کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و اس را با قیمت 499 و 299 دلار روانه بازار کرد. کنسول هایی که از طراحی متفاوت و مشخصات سخت افزاری بهتری نسبت به نسل پیشین بهره می برند. حال باتوجه به عرضه کنسول های نسل جدید شرکت ردموندی، تصمیم گرفتیم در این مقاله نحوه نصب و نصب مجدد بازی ها در کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس را شرح دهیم.

نحوه حذف نصب بازی ها در Xbox Series X یا S

اگر فضای ذخیره سازی محلی شما پر است و می خواهید بازی جدیدی بارگیری کنید ، وقت آن است که چیزی را که دیگر استفاده نمی کنید حذف نصب کنید. در اینجا نحوه انجام کار آمده است:

  1. دکمه Xbox را فشار دهید تا راهنما باز شود.
  2. گزینه My games & apps را انتخاب کنید.
  3. سپس به بخش See all مراجعه کنید.
  4. Games را انتخاب کنید و بازی مورد نظر برای حذف نصب را برجسته کنید.
  5. دکمه view (شبیه جعبه بالای جعبه دیگر است) را روی کنترل کننده خود فشار دهید.
  6. سپس باید گزینه Uninstall all را انتخاب کنید.
  7. سپس روی UNINSTALL ALL کلیک کنید.
  8. بازی بلافاصله حذف نصب می شود.

نحوه نصب مجدد Xbox Series X یا S Game

اگر تصمیم گرفتید که کار شما با یک بازی تمام نشده است ، یا در نهایت به یک درایو انبساطی سریع که توانایی ذخیره و بازی بازی های Xbox Series X | S را دارد ، دریافت می کنید ، نصب مجدد آن به همان آسانی است که مراحل حذف اولیه دارد. همچنین می توانید بازی ها را دوباره نصب کرده و سپس برای دسترسی راحت تر آنها را به درایو USB خارجی منتقل کنید.

در حالی که نمی توانید بازی های Xbox Series X یا S را از طریق درایو USB خارجی بازی کنید ، می توانید آنها را روی یک ذخیره کنید تا هر زمان که می خواهید دوباره نصب کنید ، منتظر بارگیری های طولانی نباشید یا از طریق داده ماهانه خود غذا بخورید.

در اینجا نحوه نصب مجدد یک بازی در Xbox Series X یا S آورده شده است:

  1. دکمه Xbox را فشار دهید تا راهنما باز شود.
  2. گزینه My games & apps را انتخاب کنید.
  3. سپس به بخش See all مراجعه کنید.
  4. به Full library > All owned games بروید. به این شرط که درایو متصل و شناخته شده باشد ، تمام بازیهایی که متعلق به شماست ، صرف نظر از اینکه در محلی ذخیره شده اند یا در درایو خارجی نشان داده می شوند.
  5. بازی مورد نظر جهت نصب را انتخاب کنید
  6. بازی شما دانلود و دوباره نصب می شود.
بیشتر بخوانید  زمان عرضه ویندوز 10 برای ایکس باکس وان اعلام شد

چرا باید بازی ها را از Xbox Series X | S حذف نصب کنیم؟

Xbox Series X و S هر دو دارای درایوهایی با اندازه مناسب هستند ، اما اندازه بسیار زیاد بازی های مدرن به این معنی است که شما نمی توانید هر آنچه را که می خواهید متناسب کنید. این امر به ویژه در مورد سری S کاملاً دیجیتالی که فقط نیمی از فضای ذخیره سازی سری X را دارد ، صادق است. اگر می خواهید یک بازی یا فیلم جدید بخرید و فضای کافی ندارید ، وقت آن است که چیزی را حذف کنید.

آیا با نصب یک بازی Xbox Series X یا S بازی های ذخیره شده حذف می شود؟

وقتی یک بازی را از کنسول Xbox Series X یا S حذف نصب می کنید ، چند گزینه به شما ارائه می شود. با انتخاب گزینه حذف نصب همه ، با حذف بازی ، به روزرسانی هایی که بارگیری کرده اید ، موارد گسترده یا افزودنی هایی که بارگیری کرده اید و همه بازی های ذخیره شده ، می توانید همه موارد را حذف نصب کنید. همچنین می توانید به صورت جداگانه بازی ، به روزرسانی های بارگیری شده و بازی های ذخیره شده را حذف کنید.

منبع

1/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : نحوه پاکسازی بازی روی ایکس باکس سری ایکس یا اس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *