نتایج DxO Mark هوآوی میت 10 پرو مشخص شد

میت 10 پرو

در هفته اخیر شرکت هوآوی محصول جدید خود , میت 10 پرو را معرفی کرد. ورود هم زمان این گوشی در کنار میت 10 و میت 10 پورشه دیزاین , باری دیگر قدرت شرکت های چینی را به تصویر کشید. پرچمدار شرکت هوآوی توانست امتیاز 97 را در DXOMark از آن خود کند. بسیاری از مقالات , دوربین این گوشی را که نقش مهمی در کسب این امتیاز خوب داشته و باعث شده میت 10 پرو در رده دوم سایت DXOMark قرار بگیرد , بررسی کرده اند. در ادامه ما نیز نگاهی به ویژگی های دوربین این گوشی می اندازیم.

دوربین دوگانه و فلش دوگانه ال ای دی یکی از ویژگی های برجسته این گوشی است. دوربین اصلی 20 مگا پیکسل و دوربین جلو 12 مگاپیکسل می باشد. دوربین اصلی به سنسور monochrome مجهز است. فلش دوگانه امکان فیلم برداری 4k با سرعت 30 فرم بر ثانیه , همچنین فیلم برداری Full HD با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه را فراهم کرده است. زوم 2x lossless با فوکوس خودکار لیزری و تشخیص فاز خودکار یکی دیگر از مشخصات دوربین قوی میت 10 پرو می باشد.

در آزمایشی که برای بررسی این گوشی انجام شد متخصصان گوشی در  DxOMark بیش از 2 ساعت فیلم ضبط کرده و 1500 عکس گرفتند. عکس ها و ویدیو ها هم در فضای باز و هم در محیط های مخصوص گرفته شد. این بررسی بسیاری از امکانات و ویژگی های این گوشی را مشخص و معرفی کرد. میت 10 در قسمت عکاسی امتیاز 100 را کسب کرد , انا در بخش فیلم برداری توانست امتیاز 91 را بگیرد. به دست آوردن این امتیازات نشان دهنده پیشرفت فوق العاده شرکت هوآوی و بالار فتن کیفیت گوشی های هوشمند آن است. برجسته سازد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  قیمت 2000 دلاری فروش گوگل پیکسل 3 ایکس ال

نظرات در مورد : نتایج DxO Mark هوآوی میت 10 پرو مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *