مشخصات ایسوس ذنفون 5 لو رفت

ایسوس ذنفون 5

همان طور که در عکس های منتشر شده از این گوشی جدید کمپانی ایسوس می بینید تمام زوایای ذنفون 5 مشخص شده است، صفحه نمایش این گوشی با نسبت ۱۸:۹ خواهد بود اما به نسبت دیگر رقبایش تا حدودی دارای حاشیه است. اندازه ی صفحه نمایش ایسوس ذنفون 5 حدودا ۵.۷ اینچ است که با توجه به نسبت آن می توان آن را یک دستگاه خوش دست تصور کرد.

ایسوس ذنفون 5

همچنین این گوشی از لحاظ نوع قرار گیری دوربین دوگانه ی پشتش نیز شبیه به گوشی جدید کمپانی اپل یعنی آیفون ایکس است. همان طور که از عکس ها و تصاویرش هم پیداست دارای خطوط آنتن هایی است که شبیه به مدل آیفون ۷ کمپانی اپل است، در مورد محل سنسور تشخیص اثر انگشت هم باید بدانید که در قسمت پشتی قرار گرفته و دیگر طراحی های این گوشی شبیه به مدل های قبلی این کمپانی است.

ایسوس ذنفون 5

بر طبق عکس ها و تصاویری که از قسمت پایینی این گوشی به دست عموم رسیده است معلوم شده که جک ۳.۵ میلی متری صدا حذف نشده است و بر روی قسمت لبه ی بالایی گوشی قرار دارد. پورت این گوشی از نوع Type C بوده و بر روی لبه ی پایینی گوشی قرار گرفته است.

طبق گفته های موجود این گوشی جدید کمپانی ایسوس از سیستم عامل اندروید ۸ بهره می برد که چیز عجیبی به نظر نمی رسد. اگر شما هم به دنبال این هستید که بدانید که مشخصات سخت افزاری این گوشی موبایل چیست به شما عزیزان در این حد بگویم که مشخصات سخت افزاری نسخه ی اصلی این گوشی بیشتر شبیه به یک میان رده است.

ایسوس ذنفون 5

برای اطلاعات بیشتر از این گوشی جدید کمپانی ایسوس می بایست تا وقتی که به طور رسمی معرفی می شود منتظر بمانیم چرا که در حال حاضر اطلاعات و مشخصات کامل و درستی در دست رس نیست به همین دلیل ممکن است از این گوشی جدید پرچم دار کمپانی ایسوس یعنی ذنفون ۵ دل سرد بشویم.

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات ایسوس ذنفون 5 لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *