میت 40 هوآوی دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر نیست

گوشی جذاب Huawei Nova 7i

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی می‌کند. این کمپانی هر سال در نیمه نخست یک سری پرچمدار و در نیمه دوم سری بعدی را معرفی می‌کند. قبلا شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه چینی ها قصد دارند در سری میت 40 از سنسور دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره گیرند. گویی باید این سری هوآوی را اولین دیوایس هایی بدانیم که با حسگر دوربین سلفی زیر نمایشگر همراه خواهند شد.

اما به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی اولین مدلی نیست که چنین قابلیتی دارد. به گزارش  Digital Chat Station که یکی از سایت‌های مطرح فناوری بوده و همیشه گزارش های حقیقی را منتشر می کند. در این بین این وب سایت مدعی شده که قرار نیست هوآوی دوربین سلفی زیر نمایشگر را در میت 40 و سایر اعضای آن به کار گیرد. این سایت افزود که به نمونه اولیه میت 40 دست یافت اما هیچ دوربین سلفی زیر نمایشگری در کار نبود.

میت 40 دوربین سلفی چندان جدیدی ندارد

بنابراین قرار نیست شاهد میت 40 با چنین دوربین سلفی باشیم. انتظار داریم در اواخر سال 2020 هوآوی سری میت 40 را در سه مدل معرفی کند. سه مدلی که یک نسخه استاندارد، پرو و پرو پلاس خواهد بود. از این رو باید انتظار داشت تا بزودی هوآوی این گوشی هوشمند جدید را معرفی کرده و اطلاعات دقیقی ارائه دهد. تاکنون جزئیات کافی از سری میت 40 هوآوی منتشر نشده و نمی‌دانیم با چگونه تلفن هوشمندی رو به رو هستیم.

شایان ذکر بوده پیشتر سری پی 40 با طراحی متحول شده و مشخصات کلیدی قابل توجه معرفی شد. در این بین سری میت 40 در نیمه دوم سال جاری با تحولی در طراحی و مشخصات از راه خواهند رسید. انتظار داریم بزودی شایعات و گزارش های بیشتری پیرامون این تلفن هوشمند و مدل های مختلف آن فاش شود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هوآوی ممکن است بزودی از تراشه‌های اسنپ دراگون در گوشی‌های هوشمندش استفاده کند

نظرات در مورد : میت 40 هوآوی دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر نیست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *