سهم بیشتری از گوشی های هوشمند پرمیوم به بلک بری اختصاص خواهد یافت

پرمیوم

اخبار جدیدی درباره به پا خواستن دوباره بلک بری شایع شده است, گویا مدیر ارشد این شرکت قصد دارد برند بلک بری را از نو سر پا سازد. این شرکت که یک شرکت چینی است که با به دست آوردن امتیاز تولید گوشی های هوشمند این برند پا به عرضه موبایل نهاد , گوشی های زیادی را تولید کرده است , برخی این گوشی ها را با عنوان آلکاتل می شناسند. این دپارتمان پس از آن که در سال 2017 مورد تأیید کنگره جهانی قرار گرفت , تمام تلاش خود را برای رشد و پیشرفت گوشی های بلک بری به کار گرفته است.

مدیر ارشد بازرگانی این شرکت که مدت کوتاهی , حدود یک سال است در این جایگاه قرار دارد , در مصاحبه های خود درباره موقعیت شرکت بلک بری بیان کرده که آینده بسیار روشنی در انتظار بلک بری است , به طوری که بدون شک تا چند سال آینده حداقل سه تا پنج درصد سهم بازار تلفن‌ های همراه پریمیوم از آن بلک بری خواهد بود. وی افزود نباید انتظار جهش فوق العاده ای از بلک بری داشت اما قطعا اجازه نمی دهند نقش این برند در بازار گوشی‌‌ های هوشمند پریموم زیر یک درصد نیز باشد. اما این شرایط دقیقا موقعیتی است که بلک بری در حال حاضر در بازار گوشی های هوشمند دارد , بررسی هایی که انجام شده نشان داده بلک‌ بری در سه‌ ماهه‌ ی پایانی سال‌ گذشته رقم ناچیزی , حدود 170000 گوشی همراه را به فروش رسانده است و برای این که به سهمی حدود سه درصد برسد باید فروشی نزدیک به ۱۰ میلیون در هر سال داشته باشد که این کار , امری بسیار سخت است.

بسیاری از منتقدین بر این باورند که دستیابی به سهام سه درصدی فقط از اعتماد به نفس بالای مدیران اجرایی TCL و بلک‌ بری ناشی می شود و به هیچ عنوان نمی توان آن را در دنیای واقعیت انجام داد. شرکت نوکیا و بلک بری , در گذشته تاریخچه بسیار موفقی دارند , این دو شرکت سعی داشتند با اعتبار گذشته خود باری دیگر کاربران خود را جذب کرده و در دنیای موبایل جایگاه خود را به دست آورند. امیدواریم این بار بلک بری بتواند شهرت گذشته خود را باز گردانند و به یکی از برترین برند های گوشی تبدیل شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سهم بیشتری از گوشی های هوشمند پرمیوم به بلک بری اختصاص خواهد یافت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *