مک بوک ایر 15 اینچی در WWDC 2023 معرفی می شود

مک بوک ایر 15 اینچی در WWDC 2023 معرفی می شود

شمارش معکوس برای کنفرانس سالانه توسعه دهندگان در سراسر جهان اپل (WWDC) که قرار است 5 ژوئن برگزار شود، آغاز شده است. در این رویداد، شرکت نسخه های جدیدی از نرم افزارهای موجود خود مانند iOS و macOS را معرفی خواهد کرد. با این حال، برخی از افشاگری‌ها حاکی از آن است که امسال یک شگفتی وجود خواهد داشت و آن چیزی نیست جز هدست واقعیت ترکیبی. به نظر می رسد که غول فناوری آمریکایی بیش از یک سورپرایز در اختیار دارد، زیرا اپل نیز ممکن است در حال آماده شدن برای معرفی مک بوک ایر 15 اینچی در WWDC 2023 باشد.

مک بوک ایر 15 اینچی می تواند یکی از بحث برانگیزترین دستگاه های تاریخ اینترنت باشد. شایعاتی در مورد این لپ تاپ تقریباً قبل از هر رویداد اپل منتشر شده، اما هرگز محقق نمی شود. با این حال، مارک گورمن، یک چهره معتبر در مطبوعات فناوری که به دلیل افشای اطلاعات اپل شناخته شده، بار دیگر امیدها را برای محصول “افسانه ای” برانگیخته است.

به گفته گورمن، در جریان رویداد WWDC 2023 اپل، این شرکت یک لپ‌تاپ جدید را در کنار iOS 17، macOS 14، watchOS 10، tvOS 17 و هدست واقعیت ترکیبی معرفی خواهد کرد. این مک بوک ایر 15 اینچی همانند مدل 13 اینچی با پردازنده M2 عرضه خواهد شد و دارای تنظیمات گرافیکی مختلف خواهد بود. متأسفانه، این تمام اطلاعات موجود در مورد دستگاه است. مشخص نیست که چه ویژگی های دیگری خواهد داشت یا چه تفاوتی با مدل استاندارد به جز سایز صفحه نمایش دارد.

اگر بخواهیم یک پیش بینی کنیم، می‌توانیم بگوییم که برای حفظ نسبت PPI ممکن است تفاوتی در وضوح صفحه نمایش وجود داشته باشد. با توجه به کوچک بودن MagicBoard که تمام اجزای سخت افزاری مک بوک ها را در خود جای داده، به طور بالقوه می توانیم شاهد بهبود قابل توجهی در عمر باتری باشیم. در واقع، مک بوک ایر 15 اینچی به لطف مصرف انرژی کم و باتری بزرگ می تواند به مدل لپ تاپ با طولانی ترین عمر باتری در تمام دوران تبدیل شود. با این حال، همه اینها در این مرحله فقط پیش بینی است.

به عنوان کاربر یک مک بوک ایر 13.3 اینچی M1، ما شخصا لپ تاپ های کوچکتر را ترجیح می دهیم. قابل حمل بودن مهمترین ویژگی برای ما در یک کامپیوتر است. با این حال، ما مطمئن هستیم که برخی از کاربران صفحه نمایش بزرگتر را می پسندند. با این حال، شایان ذکر است که شایعات طولانی مدت ممکن است فراتر از شایعه بودن در این رویداد نیز نباشد.

بیشتر بخوانید  iOS 17 دارای اپل موزیک بهینه شده است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مک بوک ایر 15 اینچی در WWDC 2023 معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *