حالت “تئاتر” از افزوده های آینده ساعت اپل

اپل در حال برنامه ریزی به منظور اضافه نمودن یک حالت جدید تحت عنوان “Theater” می باشد که به احتمال زیاد در بروزرسانی watchOS 3.2 با ساعت هوشمند می آید. با توجه به راهنمای توسعه اپل، این حالت جدید با عنوان “تئاتر” به کاربران اجازه داده تا هنگامیکه مچ دستشان را بالا برده اند تماس را قطع و یا صفحه نمایش را غیرفعال کنند. و اپل این حالت جدید را متخص کسانی که به طور مکرر به تئاتر و سینما رفته و بازی می کنند ایجاد کرده است. در واقع این حالت از وقفه جلوگیری می کند.

البته حالت “تئاتر” مانع از رسیدن اطلاعیه ها نمی شوند. و این اطلاعیه ها هنوز با بازخورد لمسی بر روی ساعت می رسند. شما می توانید با لمس تاج دیجیتال ساعت و یا ضربه زدن به صفحه نمایش آن ها را مشاهده کنید.

همچنین در نسخه جدید watchOS 3.2 این بار SiriKit اضافه شده است که باعث کارکرد مشابه ساعت هوشمند اپل با آیفون خواهد شد. توسعه دهندگان در این اقدام جدید تلاش کرده اند تا برنامه های در دسترس را از طریق Siri در اختیار کاربران قرار دهند. به عنوان مثال: اگر قصد دارید یک پیام WhatsApp ارسال کنید به جای استفاده از آیفون می توانید از ساعت هوشمند اپل بهره مند شوید.

هنوز هیچ تاریخ رسمی برای عرضه آخرین بروزرسانی watchOS 3.2 به عنوان نسخه بتا و یا نهایی کاربران عمومی منتشر نشده است. آخرین بروزرسانی ساعت هوشمند با نسخه 3.1.3 اوایل هفته جاری به عنوان یک بروزرسانی جزئی امنیتی منتشر خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حالت “تئاتر” از افزوده های آینده ساعت اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *