هدفون بی سیم میزو Blus Air TWS معرفی شد

هدفون بی سیم میزو Blus Air TWS معرفی شد

چند سال پیش، Meizu در بین 10 سازنده برتر گوشی های هوشمند قرار داشت، اما متاسفانه مدتی است که از این رده خارج شد. این شرکت در حال حاضر تلاش می کند تا با معرفی مجدد سری mBlu و عرضه مدل های پرچمدار، جایگاه خود را در بازار گوشی های هوشمند دوباره به دست آورد. Meizu همچنین در حال تولید محصولات و لوازم جانبی خانه هوشمند هم است. آخرین مورد، هدفون بی سیم میزو Blus Air True Wireless نام دارد.

هدفون میزو Blus Air True Wireless به عنوان برجسته ترین ویژگی آن، عمر باتری فوق العاده طولانی دارد که می تواند تا 25 ساعت دوام بیاورد. این محصول عمر باتری بهتری نسبت به اپل AirPods Pro ارائه می دهد که به عنوان یک محصول برجسته برای هدفون بی سیم پرچمدار شناخته می شود.

ایربادز Blus Air هر کدام به یک سیم پیچ آلیاژ مس-منیزیم-آلومینیوم فوق متحرک تقسیم فرکانس سفارشی 12 میلی متری مجهز هستند. این هدفون ها دارای لبه تعلیق انعطاف پذیر TPU و دیافراگم کامپوزیت تقسیم فرکانس گنبدی فیبر زیستی هستند که عملکرد صدای خوبی را به ارمغان می آورند.

این دو هدفون مجهز به آرایه‌های میکروفون دوگانه هستند که می‌توانند صدای محیط را در باندهای فرکانسی مختلف در داخل و خارج از هر جهت فیلتر کنند. همچنین دارای الگوریتم حذف نویز محیطی هوشمند است. این هدفون از بلوتوث نسخه 5.2 پشتیبانی می کند و از تأخیر بسیار کم تا 50 میلی ثانیه در حالت بازی پشتیبانی می کند. از نظر عمر باتری، هر ایرباد با یک بار شارژ می تواند 6.5 ساعت دوام بیاورد اما با قاب شارژ، عمر باتری تا 25 ساعت افزایش می یابد. هدفون ها را می توان به راحتی به گوشی هوشمند Meizu با سیستم عامل Flyme OS متصل کرد. سایر برندها باید اپلیکیشن Lifeme را دانلود کنند که به کاربر امکان می دهد پارامترهای هدفون را تنظیم کند.

Meizu Blus Air با قیمت 159 یوان (23 دلار) در 23 می به فروش خواهد رسید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی تاشو میزو بزودی از راه می رسد

نظرات در مورد : هدفون بی سیم میزو Blus Air TWS معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *