موبایل هواوی مدل Premium Huawei P40 Pro با پنج دوربین و پشت سرامیکی

موبایل هواوی مدل Premium Huawei P40 Pro با پنج دوربین و پشت سرامیکی

هواوی از زمان عرضه اولین سری Huawei P10 در سال 2017 ، هر سال دو مدل پرچمدار تولید کرده است. انتظار می رفت که امسال عمدتاً دوباره این استراتژی تکرار شود ، اما به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد یک وسیله سوم را طراحی کند که بالای دو مدل دیگر در آن بنشیند.

رقیب عالی Galaxy S20 Ultra

نام های احتمالی تلفن هوشمند غیر منتظره شامل Huawei P40 Pro Premium Edition ، Huawei P40 Pro Ceramic و Huawei P40 Pro 5G است. اما صرف نظر از آنچه غول چینی آنرا انتخاب می کند، رندرها روشن می کنند که این بهترین رقیب Galaxy S20 Ultra خواهد بود.
این پرچمدار از جلو با همان هوآوی استاندارد Huawei P40 Pro یکسان است و به همین ترتیب انتظار می رود یک صفحه نمایش OLED عظیم 6.7 اینچی با لبه های خمیده کامل داشته باشد. هواوی برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد تر، شیشه های خمیده را نیز به قسمت بالا و پایین اضافه کرده است، اگرچه صفحه نمایش همانطور که گفته های قبلی نشان می داد خمیده نیست.
این راه اندازی با punch-hole بسیار گسترده ای همراه است که حداقل دارای دو سنسور است. فضای عظیم بین آنها نشان می دهد که ممکن است یک سنسور سوم گنجانده شود، شاید یک Time-of-Flight یا یکی از آنها بسیار بزرگتر باشد، که باید منجر به سلفی بهتر شود.
یک قاب آلومینیومی که در هر گوشه خمیده است، بین پانل های جلو و عقب وجود دارد. این قسمت دارای یک بلندگو پایین، یک درگاه USB-C است که از شارژ سریع 40W ، یک سینی سیم کارت و یک صداگیر معمولی با یک کلید قدرت برجسته همکاری کند.

پنج دوربین به جای چهار، 10 برابر بزرگنمایی نوری به جای 5 برابر

اکثر تلفن های هوشمند این روزها از پنل های شیشه ای در پشت برخوردار هستند ، اما به نظر می رسد هواوی در سال گذشته از احساس حق بیمه مدل های سرامیکی گلکسی S10 برخوردار بوده است زیرا این مدل هواوی P40 Pro را با پنل پشتی سرامیکی جا داده است.

موبایل هواوی مدل Premium Huawei P40 Pro با پنج دوربین و پشت سرامیکی

این ماده جدید به ماژول دوربین بزرگ ارائه شده در Huawei P40 Pro معمولی پیوسته است ، اگرچه چند تغییر مهم در تنظیمات ایجاد شده است. به طور خاص ، دوربین پراسکوپ بزرگنمایی نوری 5 برابر با دیافراگم f / 3.4 کاملاً به نظر می رسد که جایگزین زوم اپتیکی 10x احتمالاً برتر با یک دیافراگم f / 4.0 جایگزین شده است.
این همراه با آنچه که تصور می شود یک دوربین با زاویه فوق العاده گسترده و یک shooter اصلی جدید 52 مگاپیکسلی است. سنسور Time-of-Flight نیز موجود است ، اما این بار در اطراف یک دوربین اضافی به بسته اضافه شده است.

اطلاعات در مورد دوربین پنجم رمز و راز وجود دارد اما به طور بالقوه می تواند یک دوربین ماکرو باشد. از این گذشته ، این روزها آنها در تلفن های هوشمند بسیار رایج می شوند.

تاریخ اعلام و در دسترس بودن سری Huawei P40

هواوی به تازگی برنامه های اعلام سری P40 را در رویدادی که در مارس در پاریس برگزار شد، تأیید کرد. تاریخ دقیق هنوز تأیید نشده است، اما ایوان بلس می گوید پنج شنبه 26 مارس خواهد بود.
هر سه گوشی هوشمند باید بلافاصله در چین بالا بروند اما ممکن است در مکان دیگری از نظر محدودی عرضه شوند. این امر به دلیل ممنوعیت ادامه تجارت ایالات متحده است که هواوی را از ارسال تلفن های هوشمند جدید با سرویس های Google Play روی صفحه ممنوع می کند.
اگر زمان تحریم برداشته شود ، با این وجود هواوی قادر به ارسال تلفن های جدید خود به صورت برنامه ای در بازارهای جهانی مانند اروپا است ، دقیقاً مانند سال گذشته با سری هواوی P30.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : موبایل هواوی مدل Premium Huawei P40 Pro با پنج دوربین و پشت سرامیکی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *