برنامه تیک تاک به دنبال راه اندازی شاپ صوتی

برنامه تیک تاک به دنبال راه اندازی شاپ صوتی

شرکت مادر TikTok ByteDance در ماه سپتامبر درخواست علامت تجاری ایالات متحده را ثبت کرد. علامت تجاری نشان می دهد که TikTok روی یک فناوری جدید کار می کند. این فناوری به کاربران این امکان را می‌دهد تا برای افزایش تلاش‌های خرید آنلاین خود در ایالات متحده، خرید صوتی خود را انجام دهند. این فناوری با آمازون و گوگل رقابت خواهد کرد. این فناوری تا حد زیادی حول برنامه “تحقق توسط فروشگاه TikTok” می چرخد. این فناوری می تواند شامل خدماتی باشد که به کاربران اجازه می دهد با صدای خود معاملات مالی انجام دهند. ByteDance طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی را برای فناوری صدا می بیند. قصد دارد آن را برای کنترل لامپ از راه دور، تلویزیون و کنترل AC نیز فعال کند. علاوه بر این، اخبار، پیش بینی آب و هوا و اطلاعات آنلاین را با استفاده از صدا جستجو کنید.

جاش گربن، از شرکت حقوقی Gerben، گفت: «برای یک شرکت بزرگ به اندازه ByteDance بسیار معمول است که کاربرد گسترده‌تری از فناوری را در یک برنامه علامت تجاری توصیف کند. می تواند شامل موارد زیادی باشد. این چیزها حتی ممکن است به هم مرتبط نباشند. زیرا آنچه افراد تجاری در جلسات در مورد آن صحبت می کنند و آنچه وکلا در جلسات می شنوند می توانند چیزهای بسیار متفاوتی باشند.

Gerben اضافه می کند که TikTok می تواند برای هر برنامه علامت تجاری که بخواهد پرونده کند. این با وجود کالا یا خدمات است. با این حال، قبل از تصویب برنامه باید شروع به ارائه کالاها و خدمات کند.

سخنگوی TikTok، Laura Perex توسعه جدید را تایید می کند. او ادعا می کند که این ویژگی در حال آزمایش در ایالات متحده است، اما او جزئیات بیشتری ارائه نکرد. پیش از این آزمایش در بریتانیا، اندونزی و سایر کشورهای آسیای جنوب شرقی انجام شده بود. با این حال، TikTok اکنون از مشاغل ایالات متحده دعوت می کند تا به برنامه خرید جدید بپیوندند. این برنامه با گذشت زمان به فروشندگان بین المللی گسترش خواهد یافت.

فرمان صوتی به یک جنبه داغ در فناوری تبدیل شده است. اکنون دستگاه های خانگی بیشتری از این فناوری پشتیبانی می کنند. آنها توسط دستیارهای صوتی مانند سیری اپل، الکسای آمازون و دستیار گوگل پشتیبانی می شوند. با این وجود، بسیاری از مردم نسبت به نحوه خرید خود محتاط هستند.

بیشتر بخوانید  آموزش حذف اکانت تیک تاک (TikTok)

این ایده که TikTok می خواهد وارد این فضا شود تعجب آور نیست. این شرکت همیشه در تلاش برای ورود به بسیاری از زمینه های خرید آنلاین بوده است. TikTok کارکنانی را برای ایجاد یک تیم ایالات متحده اضافه کرده است. این بر لجستیک زنجیره تامین تمرکز دارد.

TikTok اخیراً یک مدیر ارشد تبلیغات را برای تمرکز بر محصولات TikTok Shop در ایالات متحده منتقل کرده است. فناوری صوتی یکی دیگر از تمرکزهای TikTok است. این شرکت صدا را در بالای برنامه خود قرار می دهد. این یک تیم اختصاصی هوش گفتار، صوتی و موسیقی (SAMI) برای توسعه فناوری صوتی جدید دارد. TikTok در حال حاضر برای چندین موقعیت مرتبط با تشخیص گفتار استخدام می کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برنامه تیک تاک به دنبال راه اندازی شاپ صوتی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *