شیائومی در پرچمداران بعدی فناوری شارژ سریع 200 واتی استفاده می کند

شیائومی در پرچمداران بعدی فناوری شارژ سریع 200 واتی استفاده می کند

چند روز قبل شیائومی نسل جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار را عرضه کرد که به عنوان سری 12اس شناخته می شوند. آنها به یک شارژر 120 واتی مجهز هستند، اما همانطور که مشخص است، این شرکت در حال آماده سازی یک راه حل حتی قدرتمندتر بوده و رگولاتور چینی 3C قبلا به گوشی با فناوری شارژ سریع 200 واتی تاییدیه داد.

اگر واحد شارژ فعلی به شما امکان می دهد باتری شیائومی 12S را در کمتر از 10 دقیقه پر کنید، آنگاه واحد 200 واتی این کار را حتی سریعتر انجام می دهد. هنوز مشخص نیست که کدام یک از مدل ها چنین شارژی دریافت خواهند کرد، اما منبع معتقد است که می تواند Xiaomi 13 یا Xiaomi MIX 5 باشد.

در عین حال، خاطرنشان می شود که نباید از تخریب سریع باتری هراس داشته باشید، زیرا این شرکت شارژر را برای افزایش کارایی آن بهینه می کند. توجه داشته باشید که مدل Xiaomi 12S Ultra دارای دوربین قدرتمندی است که به پرچمدار اجازه می دهد سر و گردن بالاتر از همه گوشی های هوشمند دیگر قرار گیرد. با این حال، به گفته کارشناس، بدون اشکال نیست.

در دیگر خبرها شیائومی چند سال پیش اولین گوشی هوشمند تاشو خود را با نام Mi MIX Fold معرفی کرد و اکنون این شرکت در حال کار بر روی جانشین آن در بازار است. به تازگی گزارش جدیدی که از Digital Chat Station منتشر شده، برخی از مشخصات و ویژگی‌های کلیدی گوشی هوشمند آینده MIX Fold 2 را نشان می‌دهد و فاش می کند که محصول تاشو بعدی چه ساختاری دارد.

شیائومی MIX Fold 2 با کد zizhan و شماره مدل 22061218C دارای صفحه نمایش 8 اینچی اصلی و صفحه نمایش 6.5 اینچی بیرونی بوده و طراحی تاشو دو جهته خواهد داشت که متفاوت از نسل پیشین است.

صفحه نمایش LTPO گوشی هوشمند از وضوح 2.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. این شرکت همچنین از چین خوردگی جلوگیری خواهد کرد و ما انتظار داریم که به وضوح قابل مشاهده نباشد. در بخش پردازشی، این دستگاه از چیپ کوالکام Snapdragon 8 Plus Gen 1 قدرت خواهد گرفت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شیائومی 7 میلیون گوشی 5جی راهی بازار هند کرد

نظرات در مورد : شیائومی در پرچمداران بعدی فناوری شارژ سریع 200 واتی استفاده می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *