منتظر آیفون SE مدل 2018 باشید ؛ طراحی همانند آیفون 10!

آیفون SE

جای تعجب بود که چرا پس از سال 2016 که مدل آیفون SE توسط شرکت اپل معرفی شد , دیگر هیچ نسخه ی جدیدی از این مدل روانه بازار نشد. همین تأخیر در عرضه باعث شد که حدس هایی درباره تولید نسل جدید این گوشی زده شود. این محصول اپل که آیفون ارزان قیمت معروف شده است دارای بدنه ای از جنس شیشه بوده و با توجه به شرایط آن به احتمال زیاد توانایی شارژ بی سیم را دارد.

آیفون SE

طراحی SE جدید به صورتی است که حاشیه ها را در اطراف گوشی بسیار باریک کرده که علاوه بر افزایش زیبایی نمایشگر , سنسور های ضروری را به پنل جلویی انتقال داده است. یکی از تغییرات چشم گیر ایجاد شده در آیفون SE 2 , حذف سیستم تشخیص اثر انگشت یا همان تاچ آی‌ دی است , این بار شرکت اپل تصمیم گرفته به جای تاچ آی دی از فن آوری که در آیفون 10 استفاده شده , در این گوشی نیز استفاده کند. تجهیز آیفون ۴ اینچی جدید اپل به سیستم تشخیص چهره پیشرفته سه‌ بعدی یا فیس‌ آی‌ دی گامی بزرگ برای اپل و خبری خوشحال کننده برای کاربران است.

عده ای بر این باورند که این موضوعات فقط شایعه ای بیش نبوده و اپل هرگز آیفون 10 را تکرار نمی کند , اما سازنده اصلی کیس اسمارت فون ها , یعنی Olixar اعلام کرده است , شرکت اپل قصد دارد تحولی شدید و بزرگ در آیفون های 4 اینچی ایجاد کند. اخیرا شرکت اپل تصاویری رندری منتشر کرده که تایید کننده وجود بریدگی در بالای صفحه نمایش است , همچنین سیستم تشخیص چهره سه بعدی نیز با قطعیت در این گوشی وجود خواهد داشت.

آیفون SE

نظر سخت , آیفون SE 2 بی شباهت به آیفون 7 نیست , در این گوشی , شرکت اپل به جای استفاده از پردازنده ی Apple A11 , تراشه ی قدیمی‌ A10 Fusion را به کار گرفته است. آن چه که سوال است این موضوع است که آیا جانشین آیفون SE دارای دوربین دوگانه خواهد بود یا نه , همچنین مشخص نیست این گوشی به لمس سه‌ بعدی تجهیز خواهد بود یا نه. هنوز اطلاعاتی درباره استفاده از جک هدفون یا حذف آن در آیفون SE 2 بیان نشده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  iPod Touch با دوربین 8 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد

نظرات در مورد : منتظر آیفون SE مدل 2018 باشید ؛ طراحی همانند آیفون 10!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *