معرفی 9 راهکار برای پخش نشدن صدای استوری اینستاگرام

معرفی 9 راهکار برای پخش نشدن صدای استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام راه دیگری برای اشتراک گذاشتن یک روز شما در رسانه های اجتماعی است. در حالی که دیدن استوری های دیگران بسیار جذاب و سرگرم کننده است ، ممکن است که صدای استوری در وهله اول کار نکند، و این موضوع کمی گیج کننده است. در این پست روش هایی برای رفع مشکل کارنکردن صدای استوری اینستاگرام در آیفون و اندروید بیان می کنیم.

استوری اینستا صدا ندارد

موسیقی یکحس خاصی به استوری اینستاگرام اضافه می کند. گاهی اوقات، فالوورهای شما ساعت ها صرف یافتن موسیقی مناسب برای داستان ها می کنند. اما وقتی نمی‌توانید آن را در برنامه تجربه کنید،ناراحت کننده است. بیایید مشکل صدای استوری اینستاگرام را یکبار برای همیشه رفع کنیم.

 حالت بی صدا را غیر فعال کنید

اگر حالت بی‌صدا را در آیفون یا اندروید خود فعال کرده باشید، در استوری اینستاگرام کلمه‌ای نمی‌شنوید.

کاربران آیفون و کاربران اندروید باید حالت بی صدا را خاموش کنند.

 از دکمه های ولوم صدا برای افزایش صدا استفاده کنید

هنگام تماشای استوری در اینستاگرام، سعی کنید صدای گوشی را با استفاده از دکمه فیزیکی افزایش ، صدا گوشی خود افزایش دهید. ممکن است صدا را کاهش داده باشید تا زنگ یا هر اعلان دیگری مزاحم شما و دیگران نشود، به خصوص در شب یا در حین تماس های ویدیویی.

بلوتوث را غیرفعال کنید

اگر تلفن شما به یک بلندگو یا هدفون بلوتوث متصل باشد، صدای استوری اینستاگرام را در دستگاه خود نمی شنوید. بسیاری فراموش می کنند که اتصال بلوتوث را غیرفعال کنند و در نهایت ناآگاهانه به یک دستگاه خارجی متصل می شوند. برای رفع آن، بلوتوث گوشی خود را غیرفعال کنید و دوباره استوری اینستاگرام را بررسی کنید.

استوری بدون صداست

هر استوری اینستاگرام برای جلب توجه به موسیقی نیاز ندارد. برخی از کاربران ممکن است از افزودن آهنگ به استوری های خود صرف نظر کنند و در رسانه های اجتماعی پست کنند. وقتی استوری اینستاگرام را باز می کنید، هیچ نماد موسیقی یا نام آهنگی را در بالای صفحه مشاهده نخواهید کرد. شما فقط نام کاربری اینستاگرام و زمان ارسال استوری را خواهید دید.

 از  VPN استفاده کنید

ممکن است برخی از آهنگ‌ها برای پخش در کشور شما در دسترس نباشند. اجازه دهید با یک مثال توضیح دهیم. شاید یکی از دوستان شما شخصا شاهد رویدادی در یک کشور دیگر باشد و یک استوری در اینستاگرام منتشر کند که آهنگ ان رویداد را پخش می کند. ممکن است این موسیقی مجوز پخش در منطقه شما را نداشته باشد. به همین دلیل است که اینستاگرام برای جلوگیری از هرگونه مشکل قانونی چاره ای جز قطع کردن صدای استوری ندارد. یک راه حل وجود دارد. می‌توانید از یک سرویس VPN استفاده کنید، به یکی از سرورهای منطقه‌ای که پخش چنین موسیقی‌هایی در آنجا قانونی است متصل شوید و بدون هیچ مشکلی استوری اینستاگرام را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید  دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن تردز (Threads)

معرفی 9 راهکار برای پخش نشدن صدای استوری اینستاگرام

از اینستاگرام خارج شوید و دوباره وارد شوید

این ترفند برای رفع اشکالات اینستاگرام مانند باز نشدن فید، کار نکردن استیکرهای شما و موارد دیگر معجزه کرده است. وقتی اینستاگرام نتواند حساب شما را احراز هویت کند، ممکن است شما را از برخی عملکردها محدود کند. باید دوباره وارد حساب کاربری خود شوید.

مرحله 1: اینستاگرام را در گوشی آیفون یا اندروید باز کنید.

مرحله 2: با ضربه زدن بر روی پروفایل گوشه سمت راست پایین به حساب خود بروید. روی منوی 3 خطی همبرگر در بالا ضربه بزنید و تنظیمات یا Settings را انتخاب کنید.

 

معرفی 9 راهکار برای پخش نشدن صدای استوری اینستاگرام

معرفی 9 راهکار برای پخش نشدن صدای استوری اینستاگرام

مرحله 4: به پایین بروید و از حساب خود خارج شوید.

معرفی 9 راهکار برای پخش نشدن صدای استوری اینستاگرام

حالا با همان حساب وارد شوید و برید استوری های اینستاگرام ببینید.

پاک کردن کش اینستاگرام (مختص اندروید)

این ترفند برای کاربران قدرتمند اینستاگرام کاربرد دارد. اینستاگرام شما ممکن است به دلیل استفاده زیاد و داده های کش بالا دچار مشکل شود. باید کش اینستاگرام را در اندروید حذف کنید و دوباره امتحان کنید.

مرحله 1: روی آیکون برنامه اینستاگرام کلیک طولانی کنید و منوی اطلاعات برنامه (info) را باز کنید.

مرحله 2: به منوی Storage & cache بروید و کش را از منوی زیر پاک کنید.

اینستاگرام را به روز کنید

ممکن است صدای استوری اینستاگرام روی یک برنامه قدیمی کار نکند. اینستاگرام مرتباً به‌روزرسانی‌های جدید برنامه را برای افزودن ویژگی‌های جدید و بهبود کلی منتشر می‌کند. فروشگاه App یا Google Play Store را باز کنید و به‌روزرسانی‌های معلق اینستاگرام را دانلود کنید تا اشکالات کوچک برطرف شود.

 اینستاگرام را دوباره نصب کنید

اگر هیچ یک از ترفندها کار نمی کند، هیچ گزینه ای ندارید جز اینکه برنامه اینستاگرام را از ابتدا راه اندازی کنید. بیایید اینستاگرام را در آیفون و اندروید دوباره نصب کنیم.

آیفون

مرحله 1: روی نماد برنامه اینستاگرام ضربه طولانی بزنید و Remove App را انتخاب کنید.

مرحله 2: از منوی زیر بر روی Delete App ضربه بزنید.

معرفی 9 راهکار برای پخش نشدن صدای استوری اینستاگرام

معرفی 9 راهکار برای پخش نشدن صدای استوری اینستاگرام

مرحله 3: اپ استور را باز کنید و اینستاگرام را در گوشی خود دانلود کنید.

مرحله 4: با حساب خود وارد شوید.

اندروید

مرحله 1: منوی اطلاعات برنامه اینستاگرام را باز کنید (مطابق بالا).

مرحله 2:  لغو نصب یا Uninstall را انتخاب کنید و تأیید کنید.

معرفی 9 راهکار برای پخش نشدن صدای استوری اینستاگرام

مرحله 3: فروشگاه Google Play را بازکنید و اینستاگرام را دوباره دانلود کنید.

دانلود اینستاگرام برای اندروید

استوری های اینستاگرام بدون صدا ناقص هستند

استوری های اینستاگرام بدون موسیقی خیلی بی روح هستند. از ترفندهای بالا استفاده کنید و صدا را به استوری ها بازگردانید. ترفندی را که برای شما مفید بود در بخش نظرات با زوم تک به اشتراک بگذارید.

 

3.5/5 - (4 امتیاز)

نظرات در مورد : معرفی 9 راهکار برای پخش نشدن صدای استوری اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *