معرفی گوشی هوشمند بلک بری Key2 LE

بلک بری Key2 LE

بلک بری Key2 LE | کمپانی بلک بری یکی از برندهای اساسی و در عین حال محبوب در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند می باشد و در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. بسیاری از افراد گوشی های این کمپانی را به عنوان گوشی های امنیتی می دانند که تا به امروز روسای جمهور کشورهای مختلف از این گوشی های هوشمند برای ارتباطات خود استفاده نموده اند و اکنون این کمپانی از گوشی جدید خود با نام Key2 LE رونمایی به عمل آورده است.

بلک بری Key2 LE

زمانی که گوشی هوشمند بلک بری Key2 به بازار عرضه شد، به عنوان موفق ترین گوشی این برند کانادایی نبود. بهترین توضیحی که در خصوص این گوشی هوشمند می توان از داد این است که یک گوشی هوشمند مجهز به کیبورد فیزیکی می باشد و برای علاقه مندان به گوشی های مجهز به کیبورد فیزیکی تولید شده است. این مسئله گوشی هوشمند بلک بری و کمپانی TCL که به فروش گوشی هایی با برند بلک بری می پردازد را از ساخت گوشی هوشمند جدید با نام Key2 LE باز نداشته. این گوشی نسخه ای ضعیف تر و ارزان تر از بلک بری Key2 می باشد که بعضی قابلیت های نمادین پرچمدار اشاره شده، همانند کیبورد فیزیکی را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می نماید.

بلک بری Key2 LE

علاوه بر کیبورد دستگاه، قیمت آن احتمالا مهم ترین مشخصه و یا ویژگی باشد. بلک بری Key2 LE در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی به دست مشتریان خواهد رسید که به ترتیب دارای یک برچسب قیمت 399 و 449 دلاری می باشند؛ در نهایت با یک گوشی هوشمندی به مراتب ارزان تر از بلک بری Key2 با برچسب قیمت 649 دلار روبرو خواهیم شد ولی در ازای این قیمت پایین تر، بهایی پرداخت شده و بلک بری Key2 LE به همراه یک چیپست ضعیف تر، حافظه ی رم کمتر، دوربینی ضعیف تر و باتری با ظرفیت کم تر نسبت به بلک بری Key2 به بازار عرضه می گردد.

در نتیجه به جای پردازنده ی اسنپدراگون 660 که خود آن یک پردازنده ای ایده آل نمی باشد، به پردازنده ی اسنپدراگون 636 دسترسی پیدا خواهید کرد و حافظه ی رم 6 گیگابایتی نیز جای خود را به یک حافظه ی زم 4 گیگابایت داده است. در ادامه نیز ظرفیت باتری از 3500 میلی آمپر ساعت به 3000 میلی آمپر ساعت کاهش پیدا کرده و دوربین دوگانه نیز به جای دو سنسور 12 مگاپیکسلی از دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی بهره می برد.

بیشتر بخوانید  بلک بری در نظر دارد Key One 2 را در تابستان معرفی کند

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی گوشی هوشمند بلک بری Key2 LE

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *