گوشی بلک بری Dtek60

بلک بری

گوشی بلک بری dtek60 : گوشی های بلک بری از دسته گوشی های می باشند که بسیار خاص و منحصر به فرد هستند. گاه افرادی را می بینیم که دوست دارند همیشه محصولات خاص داشته باشد و بی شک برای این افراد گوشی های بلک بری انتخاب درستی است.

گوشی بلک بری dtek60 به عنوان یکی از گوشی های جدید اندرویدی است که دارای ویژگی های مناسبی می باشد و بدنه آلومینیومی / شیشه‌ای، یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح Quad HD، یک تراشه اسنپدراگون 820  مجهز به دو پردازنده‌ی دوهسته‌ای با فرکانس 2.15 و 1.6 گیگاهرتز و 4 گیگابایت رم می باشد.

در گذشته در یک مصاحبه ویدیویی مدیر عامل شرکت بلک بری اعلام کرده بود که گوشی بلک بری dtek60 می تواند با گوشی های آیفون 7 پلاس و گوگل پیکسل ایکس ال به رقابت بپردازد.

همانطور که می دانید فبلت ها محصولاتی هستند که از گوشی بزرگتر و از تبلت کوچک تر می باشند. در هر حال  گوشی بلک بری dtek60 با صفحه نمایشی 5 ونیم اینچی از نوع OLED‌  می تواند گزینه ی خوبی برایتان باشد اگر به دنبال صفحه نمایش بزرگ هستید.

حافظه ی داخلی این محصول 32 گیگابایت می باشد که البته می توان با استفاده از کارت حافظه این میزان را افزایش داد و برای ذخیره نمودن فایل های صوتی و تصویری از آن استفاده کرد.

خوشبختانه افرادی که به عکاسی با گوشی علاقه دارند می توانند از این مدل بلک بری استفاده کنند و در این مدل دو سنسور 21 و 8 مگاپیکسل بکار گرفته است.

مشخصات اصلی گوشی بلک بری dtek60

  • سیستم عامل :اندروید 6.0 (مارشمالو)
  • ابعاد صفحه :5.5 اینچ
  • حافظه داخلی :32 گیگابایت
  • باتری :لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر
  • دوربین :21 مگاپیکسل (قابلیت تشخیص چهره، عکاسی‌ HDR‌ و عکاسی پانوراما ،ثبت موقعیت جغرافیایی، فوکوس با اشاره روی سوژه)

گوشی بلک بری dtek60

 

این گوشی با قیمت حدود  1.500.000هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بلک بری با افزایش نیروی استخدامی اش به دنبال گسترش گوشی های هوشمند جدید خود است .

نظرات در مورد : گوشی بلک بری Dtek60

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *