پنج راه برای افزایش سرعت شارژ آیفون ها

پنج راه برای افزایش سرعت شارژ آیفون ها: با توجه به این که گوشی های آیفون دارای تکنولوژی شارژ سریع نمی باشند، شارژ کردن این گوشی ها مدت نسبتا زیادی زمان می برد. در این مقاله پنج روش برای افزایش سرعت شارژ باتری آیفون را مرور می کنیم.

۱-استفاده از شارژر iPod به جای iPhone
اگر شما یک آیپد نیز دارید، میتوانید از شارژر آن برای شارژ کردن گوشی آیفونتان استفاده نمایید.توان شارژر آیپد ۱۰ وات یا ۱۲ وات می باشد. و میتواند دستگاه آیفون شما را سریعتر از شارژر خود آیفون با توان پنج وات می باشد شارژ نماید. البته اگر نیاز فوری به شارژ شدن گوشی دارید این کار را انجام دهید.، زیرا ممکن است به باتری آسیب وارد شود.

 

 

۲- روشن کردن حالت هواپیما در حین شارژ آیفون
بسیاری از برنامه ها و محتویات در آیفون شارژ دستگاه را مصرف می کنند، اگر چه شما می توانید این محتویات را با روشن کردن حالت هواپیما (Airplane mode)غیر فعال نمایید.
استفاده از جریان برق تنها برای شارژ کردن دستگاه به ازای استفاده از آن برای محتویات دیگر، توسط حالت هواپیما باعث می شود دستگاه سریع تر شارژ شود.

 

۳-خاموش کردن گوشی هنگام شارژ شدن دستگاه
این کار نیز همانند حالت هواپیما باعث می شود. الکتریسیته انتقالی به دستگاه هنگام شارژ تنها برای شارژ دستگاه استفاده شود و برنامه ها و محتویات دیگر در هگام خاموش بودن دستگاه نیازی به شارژ نخواهند داشت، بنابراین خاموش کردن دستگاه قبل از اتصال نیز یک راه بسیار مناسب برای افزایش سرعت شارژ است.

 

۴-شارژ کردن دستگاه در یک محیط سرد
یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در سرعت شارژ، میزان دما می باشد. اگر گوشی را در یک محیط سرد شارژ کنیم گوشی بهینه تر و سریع تر نسبت به محیط بسیار گرم شارژ خواهد شد.

۵- خاموش کردن تمام برنامه های غیر ضروری در حین شارژ
باز بودن برنامه ها در بک گراند گوشی باعث میشود که گوشی شما کندتر شارژ شود. بنابراین با بستن تمام برنامه های غیر ضروری دستگاه سریع تر شارژ میشود، با این کار در هنگام استفاده از دستگاه نیز شارژ کمتری استفاده می شود.

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : پنج راه برای افزایش سرعت شارژ آیفون ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *