تولید پنل OLED پرچمدار آینده ی سونی توسط ال جی

پرچمدار آینده ی سونی

مدتی بود که اخبار گوناگونی درباره تولید اکسپریا ایکس زد پرو سونی با نمایشگر اولد منتشر می شد , چند روز پیش , شرکت سونی به طور رسمی اعلام کرد قصد دارد محصول جدید خود را که به عنوان جانشین اکسپریا ایکس زد معرفی کرده است با صفحه نمایش اولد تولید کرده و شرکت ال جی تولید این پنل اولد را بر عهده گرفته است. این امر باعث ایجاد تحولی جالب توجه و چشم گیر در محصولات شرکت سونی خواهد شد چرا که این شرکت برای سال ها فقط از پنل IPS LCD در گوشی های خود استفاده کرده است.

شرکت سونی که کارکرد و بازده خوب و بالای نمایشگر های اولد شرکت ال جی را در تلویزیون های خود تجربه کرده بود اکنون به دنبال این اعتماد، تصمیم به همکاری با شرکت ال جی برای قدمی جدید در زمینه گوشی های هوشمند برداشت. شرکت سونی در بیانیه ای به طور رسمی از همکاری خود با شرکت ال جی درباره تولید نمایش گر های اولد سخن گفت و بیان کرد این نمایشگر ها دارای روزلوشن 4K خواهد بود که همانند آن پیش از این در بازار عرضه نشده است.

پرچمدار آینده ی سونی

شرکت ال جی که در این حوزه سابقه درخشانی داشته آخرین پرچم دار خود را نیز با یک نمایشگر اولد روانه بازار کرد که استقبال زیادی از آن نیز شد. همچنین اعلام کرد کرد در محصولی که در نشر دارد به عنوان پرچم دار سال 2018 تولید کند از این صفحه نمایش استفاده خواهد کرد. علاوه بر این ویژگی اکسپریا ایکس‏‌ زد پرو , شرکت سونی با در نظر گرفتن رم 6 گیگا بایتی و استفاده از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام تصمیم گرفته یک گوشی بسیار متفاوت تر از محصولات پیشین خود تولید کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تولید پنل OLED پرچمدار آینده ی سونی توسط ال جی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *