معرفی بلک بری Evolve و Evolve X

بلک بری Evolve و Evolve X

بلک بری Evolve و Evolve X | کمپانی بلک بری یکی از کمپانی های بسیار قدرتمند در زمینه ی تولید گوشی ها هوشمند بسیار امنیتی می باشد که در سراسر دنیا این برند را به عنوان یک برند ایمن می شناسند. اساسا گوشی های کمپانی بلک بری تا چندی پیش از سیستم عامل اختصاصی این کمپانی استفاده می کردند که با نام BalckBerry OS شناخته می شد ولی پس از گذشت مدتی کمپانی بلک بری به دلیل عدم توانایی مدیریت این سیستم عامل از سایر رقبا جا ماند و اکنون گوشی های بلک بری از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند.

با این حال هم اکنون کمپانی بلک بری با همکاری شریک هندی خود یعنی کمپانی Optiemus از دو گوشی هوشمند جدید خود با نام های بلک بری Evolve و Evolve X رونمایی به عمل آورد که هر دو این گوشی های هوشمند دارای یک صفحه نمایش کشیده، دوربین اصلی دوگانه و یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی می باشند و همانطور که گفته شد، از آخرین نسخه ی سیستم عامل اندروید یعنی اندروید اوریو بهره مند هستند.

بلک بری Evolve

این مدل از بلک بری از لحاظ مشخصات صفحه نمایش و نوع باتری با مدل Evolve X یکسان می باشد اما به عنوان یک نسخه ارزان تر محسوب می گردد و دارای چیپ ست اسنپدراگون 450 به همراه 4 گیگابایت حافظه رَم می باشد. حافظه داخلی این گوشی هوشمند 64 گیگابایتی است که با استفاده از کارت حافظه ی جانبی می توانید فضای آن را افزایش دهید.

بلک بری Evolve و Evolve X

این گوشی هوشمند دارای یک دوربین دوگانه 13+13 مگاپیکسلی به همراه سنسورهای 3L8 کمپانی سامسونگ و قابلیت بهره گیری از حالت HDR می باشد. دوربین سلفی Evolve نیز همانند برادر خود 16 مگاپیکسلی بوده و دارای فلاش مخصوص می باشد. آنطور که انتظار داشتیم در این گوشی هوشمند خبری از قابلیت شارژ سریع نمی باشد و تنها در رنگ مشکی و با برچسب قیمت حدود 365 دلاری عرضه می گردد.

بلک بری Evolve و Evolve X

بلک بری Evolve X

این مدل از گوشی تازه وارد بلک بری همانند بلک بری Key2 دارای چیپ ست اسنپدراگون 660 به همراه پردازنده 8 هسته ای 2.2 گیگاهرتزی و پردازنده ی گرافیکی Adreno 512 در کنار 6 گیگابایت حافظه رَم می باشد. حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایتی است ولی با استفاده از کارت حافظه ی جانبی می توان حج آن را تا 256 گیگابایت اضافه نمود. صفحه نمایش 5.99 اینچی +Full HD بلک بری Evolve X از نوع IPS LCD با نسبت تصویر 18 به 9 می باشد و از جایی که حاشیه ی پایین پنل جلویی فضای کافی ندارد، سنسور اثر انگشت آن به پنل پشتی منتقل شده است.

بیشتر بخوانید  آپدیت جدید سیستم عامل بلک بری 10 با ویژگی های جدید

بلک بری Evolve و Evolve X

دوربین اصلی Evolve X ، دوگانه 12+13 مگاپیکسلی همراه با یک فلاش LED دوگانه دورنگ در پنل پشتی دستگاه می باشد. دوربین سلفی آن نیز 16 مگاپیکسلی بوده و همچنین دارای فلاش مخصوص به خود می باشد. در این میان باتری 4000 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند با استفاده از درگاه USB-C شارژ می گردد که با استاندارد QC 3.0 کمپانی کوالکام سازگاری دارد. سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو به همراه پلتفرم امنیتی اختصاصی DTEK کمپانی بلک بری نیز در داخل این گوشی در حال فعالیت می باشند. برچسب قیمتی این گوشی هوشمند حدود 510 دلار اعلام شده است.

بلک بری Evolve و Evolve X

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بلک بری Evolve و Evolve X

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *