معرفی تبلت Galaxy Tab Active 4 Pro با تاخیر مواجه شد

معرفی تبلت Galaxy Tab Active 4 Pro با تاخیر مواجه شد

سامسونگ قرار بود تبلت Galaxy Tab Active 4 Pro را در کنار گلکسی ایکس کاور 6 پرو در ماه جولای معرفی کند. با این حال، به دلایل نامعلوم هرگز این اتفاق نیفتاد. در چند روز گذشته، این تبلت در وب‌سایت‌های مختلف گواهی‌ ظاهر می‌شود و خبر از اعلام زودهنگام آن می‌دهد. اکنون در FCC این تبلت مشاهده شده است.

فهرست FCC نشان می دهد که سامسونگ گلکسی تب اکتیو 4 پرو را تنها در انواع وای فای و ارتباط سلولی عرضه خواهد کرد. مدل دوم از 5G پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، لیست پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 25 واتی را تأیید می کند. همچنین نشان داده که این تبلت دارای اسلات کارت MicroSD و حتی NFC خواهد بود.

متأسفانه، این تمام اطلاعاتی است که FCC ارائه می دهد. اما ما چند جزئیات بیشتر از طریق سایر گواهینامه های قبلی داریم. طبق یافته‌های قبلی، گلکسی تب اکتیو 4 پرو آینده از تراشه اسنپدراگون 778G کوالکام قدرت گرفته و با سیستم عامل جدید اندروید 12L از راه خواهد رسید.

طبق پوستر رسمی، این تبلت مانند اکثر تبلت های سامسونگ از ورودی قلم پشتیبانی می کند. مشابه تبلت های مقاوم قبلی این شرکت، تبلت ممکن است با کلیدهای فیزیکی قابل تنظیم نیز عرضه شود. مشخص نیست دقیقا چه زمانی این محصول پس از تاخیر به صورت رسمی عرضه می شود. از آنجایی که توسط چندین پایگاه تایید شده است، ممکن است زودتر اعلام شود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند. برند کره ای سعی دارد محصولاتی باکیفیت در آینده نزدیک معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy S23 Ultra Limited Edition معرفی شد

نظرات در مورد : معرفی تبلت Galaxy Tab Active 4 Pro با تاخیر مواجه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *