اولین انفجار آیفون 8 پلاس در تایوان!!!

آیفون 8

گزارشات گوشی آیفون جدید تا کی ادامه دارد؟!! با اینکه مدت زمان کوتاهی از عرضه گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس می گذرد ولی گزارشات زیادی از خرابی آن ها توسط کاربران وجود دارد.

حال گزارشاتی در خبرگزاری های کشور تایوان که مبنی بر منفجر شدن یک دستگاه گوشی آیفون ۸ پلاس درحالی که به شارژ متصل بوده است، پخش شده است.

صاحب این گوشی یک زن میان سال به اسم wu است که مشخصات آیفون 8 پلاس او عبارتند از رنگ گلد(طلایی) و ۶۴ گیگ حافظه داخلی.

او به یکی از خبرگزاری ها گفت که گوشی خود را یک هفته است که خریداری کرده است پس از اقدام به شارژ کردن آن بعد از ۳ دقیقه متوجه متورم شدن پنل عقبی دستگاه شد که از خود گوشی کاملا جدا شده بود.

رسانه های تایوان مدعی هستند که این دستگاه را به شرکت اپل برای بررسی های بیشتر فرستاده اند.

موارد بیشتر در سر تا سر دنیا وجود دارد برای مثال یک کاربر دیگر در کشور ژاپن ادعا کرده است که گوشی او در حالی که صفحه نمایشش از بدنه جدا شده به دست او رسیده است.

تا کنون انگشت اتهام به سوی باتری این گوشی افراشته شده است که بررسی های بیشتر نشان داده است که شرکتی که باتری این گوشی را طراحی و همچنین ساخته است همان شرکت هایی بوده اند که باتری گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۷ را طراحی کرده اند. لازم به ذکر است که بیشتر جزئیات این حادثه مبهم و غیر قابل تایید می باشد.

پیش از این هم گزارشاتی درباره انفجار گوشی های آیفون ۷ و ۷ پلاس وجود داشت ولی از بین میلیون ها گوشی که در بازار وجود داشت فقط یکی دو مورد بود و بقیه ی دستگاه ها به خوبی کار می کردند.

 

در ادامه با زومتک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 21 یا آیفون 12 پرومکس؟

نظرات در مورد : اولین انفجار آیفون 8 پلاس در تایوان!!!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *