تبلت SURFACE GO نسخه LTE به پایان راه رسید

تبلت SURFACE GO نسخه LTE به پایان راه رسید

مجموعه مایکروسافت سرفیس معمولاً برخی از جذاب ترین محصولات را از سازنده ویندوز به ارمغان می آورد. همچنین زمانی که به دنبال پشتیبانی از ویندوز هستید، یکی از بهترین محصولات است. خوب، بخشی از سفر پایان است و پایان برای Surface Go اینجاست. امروز، مایکروسافت اعلام کرد که نسخه LTE سرفیس گو اصلی که در نوامبر 2018 راه اندازی شد، به پایان پشتیبانی رسمی می رسد. در نتیجه، شرکت دیگر به‌روزرسانی‌های میان‌افزار و درایور را برای دستگاه ارائه نمی‌کند.

این شرکت به طور کلی به مدت چهار سال از دستگاه های خود پشتیبانی می کند. به محض اینکه دستگاه به بازار می رسد شروع به شمارش می کند. شایان ذکر است که این پایان به‌روزرسانی سیستم‌افزار برای Surface Go LTE Edition است، اما دستگاه همچنان می‌تواند به‌روزرسانی‌های ویندوز را دریافت کند.

همین امر در مورد پچ ها و ویژگی های جدید نیز صدق می کند. یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد این است که Surface Go LTE برای ویندوز 11 واجد شرایط نیست. به همین دلیل، محدود به ارتقاء ویندوز 10 است.

پرده‌ها برای Go LTE بسته می‌شوند، اما کاربران همچنان می‌توانند آن‌ها را برای چند سال دیگر نگه دارند. در حالی که ویندوز 10 از سوی مایکروسافت پشتیبانی می شود، ممکن است همچنان از دستگاه استفاده شود. دستگاه بعدی که به پایان چرخه به روز رسانی خود می رسد، لپ تاپ 2 است. مایکروسافت پشتیبانی از آن را در 27 دسامبر 2022 متوقف خواهد کرد.

Surface Go دارای Intel Pentium Gold 4415Y با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و حداکثر 256 گیگابایت حافظه NVMe SSD است. همچنین از کارت های microSD برای افزایش بیشتر حافظه پشتیبانی می کند. رایانه سرفیس جداشدنی 2 در 1 دارای صفحه نمایش لمسی 10 اینچی با وضوح 1800 در 1200 پیکسل است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی، NFC و پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 615 اشاره کرد. در حال حاضر بهترین گزینه برای کسانی که خواهان پشتیبانی طولانی مدت یا حداقل بیش از چهار سال هستند، Surface Go 3 است. لپ تاپ 2 در 1 امسال رونمایی شد، بنابراین هنوز راه طولانی تا رسیدن به آن وجود دارد. مسافرت رفتن.

این شرکت همچنین امسال از لپ‌تاپ سرفیس 5 مایکروسافت رونمایی کرد و در حال آماده شدن برای معرفی سرفیس دو جدید است.

بیشتر بخوانید  مایکروسافت توصیه می کند لپ تاپ های دارای هوش مصنوعی 16 گیگ رم داشته باشند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت SURFACE GO نسخه LTE به پایان راه رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *