معرفی بهترین برنامه های اندروید رایگان 2023

بهترین برنامه های اندروید رایگان 2023

همه ما مشتاقانه منتظر  اپ های سال 2023 هستیم و مطمئن هستیم که همه شما لیستی از تصمیمات سال جدید را آماده کرده اید. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، ما این لیست از بهترین برنامه های اندروید رایگان را برای ماه ژانویه گردآوری کردیم که شامل برنامه هایی است که به شما کمک می کند بهره وری، ذهن آگاهی و آمادگی جسمانی خود را بهبود بخشید.

برنامه های اندروید رایگان 2023

هر هفته صدها برنامه در فروشگاه پلی آپلود می‌شوند، اما برنامه‌هایی که برجسته می‌شوند، همان‌هایی هستند که قبلاً محبوب هستند. دقیقاً به همین دلیل است که ما قصد داریم هر ماه این لیست از بهترین برنامه های رایگان اندروید را بنویسیم تا از جدیدترین برنامه های اندروید به روز بمانید. علاوه بر این، استفاده از همه این برنامه ها رایگان است.

 

READING MODE BY GOOGLE: به محتوای نوشتاری گوش دهید

شرکت‌هایی مانند گوگل، اپل و دیگر نام‌های بزرگ همیشه مسئولیت دسترسی به فناوری را برای همه بر عهده گرفته‌اند و اپلیکیشن‌ها و خدماتی را برای کمک به افراد با توانایی‌های متفاوت توسعه داده‌اند. یکی از این برنامه‌هایی که گوگل اخیرا منتشر کرده است، Reading Mode نام دارد و در این لیست از بهترین برنامه‌های رایگان برای اندروید قرار دارد. بنابراین، بیشتر بخوانید تا بدانید چرا.

 

حالت خواندن اپلیکیشنی است که به افراد مبتلا به کم بینایی، نارساخوانی و نابینایی کمک می‌کند تا محتوای طولانی را به راحتی بخوانند. این برنامه به خواندن صفحه با کنتراست قابل تنظیم، اندازه متن، تبدیل متن به گفتار، کاهش درهم‌روی صفحه و انواع فونت کمک می‌کند. این برنامه با تنظیمات سریع شما یکپارچه می شود و می تواند در برنامه ها و صفحات وب مختلف استفاده شود.

راه اندازی و استفاده از این برنامه بسیار آسان است و پشتیبانی از زبان های متعدد از جمله زبان های منطقه ای دارد. ابزارهایی مانند تنظیم سرعت خواندن چیزی است که ما بسیار دوست داشتیم. نمای مطالعه متمرکز یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که به نظر ما خوب است، زیرا به شما کمک می‌کند روی محتوایی که می‌خوانید تمرکز کنید بدون اینکه حواس‌تان پرت شود.

بهترین برنامه های اندروید رایگان 2023

بهترین برنامه های اندروید رایگان 2023

از آنجایی که این یک برنامه توسعه یافته توسط گوگل است، استفاده از آن کاملا رایگان است و هیچ گونه تبلیغاتی ندارد. ما واقعا از قصد توسعه این برنامه قدردانی می کنیم.

قیمت: رایگان

CHATGPT SMART AI CHATBOT: یک ربات چت هوش مصنوعی برای تلفن شما

به نظر می رسد که قابلیت های هوش مصنوعی همیشه همه ما را شگفت زده می کند، اما زمانی که OpenAI ChatGPT را معرفی کرد، ما فراتر از این که فناوری چقدر پیشرفت کرده است شوکه و شگفت زده شدیم. ChatGPT بدون در نظر گرفتن ماهیت پرس و جو به شما کمک می کند تا با هر سوالی که مطرح می کنید، پاسخ هایی دریابید.

نه تنها این، بلکه می توانید با آن مکالمه نیز داشته باشید و پاسخ هایی شبیه انسان به شما ارائه دهد. و اگر می خواهید این فناوری را روی گوشی خود امتحان کنید، ChatGPT Smart AI Chatbot برنامه ای است که می توانید آن را امتحان کنید.

 

بهترین برنامه های اندروید رایگان 2023

بهترین برنامه های اندروید رایگان 2023

هوش مصنوعی همچنین می‌تواند با همه علایق شما آشنا شود و پاسخ‌ها  شخصی‌تر را در اختیار شما قرار دهد. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد ویژگی های هوش مصنوعی را سفارشی کنید و می توانید مقادیر را برای تصادفی بودن و اندازه پاسخ تنظیم کنید.

با این حال، این برنامه تبلیغات زیادی دارد و گاهی اوقات بسیار آزاردهنده می شود. همچنین فقط نشانه های محدودی دارد که می توانید از آنها برای ایجاد پاسخ استفاده کنید و برای افزایش تعداد توکن ها باید تبلیغات را تماشا کنید.

به طور کلی، ما احساس می کنیم که این برنامه به عنوان یک چت ربات هوشمند هوش مصنوعی کار خوبی انجام می دهد. اما اگر می خواهید پتانسیل کامل یک چت ربات هوش مصنوعی را آزمایش کنید، می توانید وب سایت رسمی ChatGPT OpenAI را بررسی کنید. با این حال، این برنامه به شما یک ایده مختصر از نحوه عملکرد یک ربات چت هوش مصنوعی می دهد و ما مطمئن هستیم که می توانید با آن سرگرم شوید!

قیمت: رایگان

DAILY DAIRY

بر اساس مطالعات علمی متعددی که در سراسر جهان انجام شده است، روزنامه نگاری به عنوان یک تمرین خوب برای بهبود ذهن آگاهی به صورت روزانه در نظر گرفته می شود. از آن زمان، تعداد زیادی برنامه و خدمات برای کمک به ما در نوشتن ژورنال در تلفن های هوشمند توسعه یافته اند، و یکی از این برنامه ها Daily Diary است.

 

بهترین برنامه های اندروید رایگان 2023

 

Daily Diary دارای یک رابط کاربری رنگارنگ است و به شما امکان می دهد روزانه خلق و خوی خود را یادداشت کرده و پیگیری کنید. این به شما امکان می دهد تصاویر را به مجلات خود اضافه کنید تا بتوانید خاطرات خود را با جزئیات ثبت کنید. و البته، قرار است همه این مجلات خصوصی باشند، از این رو این برنامه گزینه ای برای قفل کردن ایمن آن ها ارائه می دهد.

همچنین می‌توانید خاطرات خود را با استفاده از تقویم ذخیره کنید، و همچنین یادآوری‌هایی را اضافه کنید تا مطمئن شوید که حتی یک روز هم از یادداشت روزانه خود صرف نظر نمی‌کنید. شما همچنین پس از تکمیل اهداف خاص قفل تم های جدید را باز می کنید و با استفاده از یک نمودار خلق و خوی خود را برای درک رفاه خود ردیابی می کنید. این برنامه همچنین برای شروع نیازی به ثبت نام ندارد، و این چیزی است که ما آرزو می کنیم سایر برنامه ها از آن پیروی کنند.

با این حال، این برنامه با تبلیغات کمی همراه است و در استفاده شما اختلالی ایجاد نمی کنند. با خرید نسخه پولی می توانید آنها را نیز غیرفعال کنید.

WALLFEVER:

یک والپیپر خوب همیشه هنگام استفاده از تلفن اندرویدی خود حال و هوای خوبی ایجاد می کند. هرازگاهی، یک برنامه تصویر زمینه جدید را می بینیم که در فروشگاه پلی منتشر می شود و برخی از برنامه های خوب را بررسی می کنیم. یکی از این برنامه ها Wallfever است و در این لیست از بهترین برنامه های اندرویدی رایگان برای امتحان در ژانویه 2023 قرار می گیرد. حداقل تصاویر پس زمینه برای اندروید

بیشتر بخوانید  لیست دستگاه های سامسونگی که به اندروید 6.0 به روزخواهند شد

بهترین برنامه های اندروید رایگان 2023

بهترین برنامه های اندروید رایگان 2023

Wallfever مجموعه خوبی از تصاویر پس زمینه مینیمال دارد که می توانید آنها را دانلود کرده و در گوشی خود استفاده کنید. این برنامه دارای بیش از سی دسته و بیش از 2000 تصویر زمینه با وضوح بالا است. همچنین دارای یک رابط کاربری آسان است. دارای یک برگه خانه است که تصاویر پس زمینه برجسته را نمایش می دهد، یک برگه مجموعه ها که دسته های تصاویرزمینه را نشان می دهد و سپس یک برگه علاقه مندی ها برای ذخیره والپیپرهای مورد علاقه شما.

تصویرزمینه ها به خوبی طراحی شده اند و در واقع مینیمال هستند. بنابراین، لازم نیست که عناصر بسیار زیاد را در صفحه اصلی خود ببینید. با این حال، همه تصاویر پس زمینه رایگان نیستند و برخی از آنها فقط در نسخه حرفه ای قابل باز شدن هستند. همچنین دارای چند تبلیغ است که می توان آنها را در نسخه حرفه ای غیرفعال کرد. چند نکته منفی که در این برنامه متوجه شدیم این است که فرآیند ورود به سیستم کمی طول کشید و برخی از کاربران نیز در هنگام خرید نسخه حرفه ای از مشکلاتی شکایت کردند.

NOTEIT

در دنیای امروز، ما بیش از یک گزینه برای ارتباط با عزیزانمان داریم، و هر روز اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های منحصربه‌فردی را می‌بینیم که به ما این امکان را می‌دهند. Noteit یک برنامه مفید است که راه دیگری را برای حفظ ارتباط شما با عزیزانتان اضافه می کند. در مورد چیستی آن بیشتر به شما نشان خواهیم داد.

Noteit به شما امکان می دهد ویجتی را در صفحه اصلی خود اضافه کنید که یادداشت های زنده را از یکی از عزیزان به نمایش می گذارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویجت را اضافه کنید، پیوندی را برای دوست خود ارسال کنید و سپس می توانید یادداشتی را مستقیماً به صفحه اصلی آنها ارسال کنید.

بهترین برنامه های اندروید رایگان 2023

بهترین برنامه های اندروید رایگان 2023

ما مفهوم پشت پرده این برنامه را دوست داشتیم، و اگر می خواهید از همه برنامه های رسانه های اجتماعی پر سر و صدا فاصله بگیرید و در عین حال متصل بمانید، این برنامه را به شدت توصیه می کنیم. این برنامه همچنین هیچگونه تبلیغاتی ندارد و استفاده از آن کاملا رایگان است.

Milki Pomodoro Timer

MILKI یک برنامه اندرویدی برای بهبود تمرکز شما می باشد. تکنیک پومودورو یک تکنیک مدیریت زمان است که در دهه 1980 توسعه یافت و برای تقسیم کار به دوره های 25 دقیقه ای قبل از استراحت استفاده می شود. این تکنیک موفقیت آمیز تلقی می شود زیرا نه تنها به افراد کمک می کند تا وظایف خود را انجام دهند، بلکه در طول فرآیند احساس فشار یا استرس نمی کنند. برنامه های زیادی در فروشگاه پلی به شما در این امر کمک می کنند و یکی از این برنامه ها Milki Pomodoro Timer است.

بهترین برنامه های اندروید رایگان 2023

بهترین برنامه های اندروید رایگان 2023

با استفاده از Milki، می توانید اهداف تمرکز روزانه را برای هر فعالیت تعیین کنید و آنها را در یک دوره زمانی ردیابی کنید. شما بینش هایی در مورد چگونگی تکمیل هدف تعیین شده برای تجزیه و تحلیل پیشرفت خود در طول زمان دریافت می کنید. همچنین دارای ویژگی به نام تایمر بهره وری است، تایمر برای چندین جلسه پومودورو و همچنین زمان استراحت بین آنها. همچنین دارای یک برگه هدایا است تا انگیزه شما را برای تکمیل اهداف خود حفظ کند. این برنامه همچنین به چندین زبان غیر از انگلیسی ارائه می شود.

Milki همچنین دارای یک نسخه حرفه ای است که به شما امکان می دهد چندین دستگاه را همگام سازی کنید، زمان جلسات را سفارشی کنید و نمودارهای هفتگی و ماهانه را ترکیب کنید. با این حال، به نظر می رسد هیچ تبلیغاتی در برنامه وجود ندارد. بنابراین، این برنامه به طور کلی تجربه کاربری خوبی دارد و از این رو، ویژگی های این لیست از بهترین برنامه های رایگان اندروید را دارد.

VIRTUAGYM FITNESS:

VIRTUAGYM یک برنامه همراه تناسب اندام برای اندروید می باشد. بسیاری از ما از برنامه ها برای کمک به تمرینات روزانه خود استفاده می کنیم و شخصاً احساس می کنیم که برخی از این برنامه ها برای حفظ تناسب اندام مفید بوده اند. یکی از این برنامه‌ها که اخیراً در فروشگاه پلی منتشر شده است Virtuagym نام دارد و به خوبی به شما در انجام تمرینات ورزشی در خانه و باشگاه کمک می‌کند.

با یک فرآیند ثبت نام دقیق شروع می شود تا ویژگی های برنامه را متناسب با هدف شما تنظیم کند. این دارای طیف وسیعی از تمرینات برای هر دو در خانه و باشگاه است و به شما امکان می دهد روال های تمرینی خود را ایجاد و سفارشی کنید. برای تمرین درست، اپلیکیشن انیمیشن های سه بعدی را در اختیار شما قرار می دهد تا ایده کافی واضح داشته باشید.

بهترین برنامه های اندروید رایگان 2023

همچنین دارای دستورالعمل های مکتوب اضافی است که ما از آن ها قدردانی می کنیم و همچنین به شما کمک می کند یادآوری هایی را برای شروع تمرین خود نگه دارید. شما همچنین برای ورزش پاداش دریافت می کنید و دارای یک ردیاب دقیق و آماری پیشرفت است. همچنین به شما کمک می کند تا برنامه را با Google Fitness ادغام کنید.

همچنین دارای یک نسخه حرفه ای است که بیش از هزار کلاس ویدیویی ارائه می دهد، بیش از 300 معیار بدن را ردیابی می کند، برنامه های تمرینی سفارشی نامحدود، و محتوایی که به شما در بهبود ذهن آگاهی کمک می کند.

به طور کلی، ما این برنامه را برای تمرینات مفید یافتیم. خوب، دقیقاً به همین دلیل است که در این لیست از بهترین برنامه های اندروید رایگان برای ژانویه جایگاهی را به دست آورده است.

 

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بهترین برنامه های اندروید رایگان 2023

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *