معرفی 5 نکته برای افزایش عمر باتری گوشی های هوشمند

5 نکته برای افزایش عمر باتری گوشی های هوشمند

آیا از شارژ کردن گوشی خود در روز سه بار خسته شده اید؟ خب باید در مصرف باتری صرفه جویی کرد و عواملی را که می توانند تاثیرات حیاتی روی آن بگذارند حذف کرد.

برای افزایش عمر باتری گوشی، در این  پست چند راهکار معرفی می کنیم که کاربران می توانند انجام دهند.

اجازه ندهید شارژ باتری به 0٪ برسد

هنگامی که باتری به معیار 20٪ رسید، مطمئن شوید که باتری را شارژ کرده و اجازه ندهید تا 0٪ برود. اگر باتری به طور کامل تمام شود، باتری به آرامی ساعت های پشتیبان خود را از دست می دهد و به زودی شروع به تخلیه می کند.

 

 باتری را روی 90٪ متوقف کنید

لازم نیست هر بار باتری 100% شارژ شود. می توانید گوشی را وقتی 90 درصد شد از شارژ بکشید زیرا احتمال شارژ بیش از حد یا گرم شدن بیش از حد را از بین می برد. از این رو، این از عمر باتری گوشی هوشمند محافظت می کند.

 

 حالت صرفه جویی در انرژی

همه کاربران استفاده از حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را دوست ندارند، اما می تواند به صرفه جویی در طول عمر باتری کمک کند و اجازه ندهد برای چیزهای غیرضروری از بین برود. تا زمانی که کاربران در حال انجام چند کار یا بازی هستند، توصیه می شود از حالت صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده کنید که می تواند به کارکرد تلفن برای مدت طولانی تری کمک کند.

 

 از شارژرها و کابل های مجاز استفاده کنید

بهتر است که از شارژرها یا کابل های اصلی استفاده کنید که می تواند تأثیر طولانی مدتی بر عمر باتری داشته باشد. اطمینان از اینکه شارژر متعلق به شرکت است و همچنین کابل شارژی که می تواند طول عمر باتری را حفظ کند، ضروری است.

 

 برنامه های غیر ضروری را حذف کنید

برنامه‌ها از باتری در پس‌زمینه استفاده می‌کنند، بسیاری از کاربران هیچ ایده‌ای در مورد آن ندارند. برای بهبود سلامتی، بهتر است برنامه‌های غیرضروری را که دیگر مورد استفاده نیستند، حذف کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  با حذف کردن همین یک برنامه 15 درصد افزایش عمر باتری را تجربه خواهید کرد!

نظرات در مورد : معرفی 5 نکته برای افزایش عمر باتری گوشی های هوشمند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *