معرفی اپلیکیشن 7zipper ( اندروید )

7Zipper

یکی از اپلیکیشن های که در جهت مدیریت فایل و همچنین فشرده سازی در بین کاربران اندرویدی جای دارد اپلیکیشن 7zipper می باشد .  در این پست ما قصد داریم شما را با این اپلیکیشن بیشتر آشنا کنیم .

فشرده سازی و همچنین مدیریت فایل برای کاربران اهمیت زیادی داشته است . اگر فایل های زیادی دارید می توانید آن ها به صورت فرمت RAR یا Zip  در بیاورید و تا میزان زیادی از حجم این فایل ها بکاهید . توجه داشته باشید که شما می توانید امنیت بیشتری با رمز نگاری برای فایل های خود ایجاد کنید .

پیش تر نیز گفتیم که  7zipper به شما کمک می کند تا علاوه بر اینکه فایلتان را فشرده می کنید ، بر روی آن نیز رمز بگذارید و البته برای اشتراک گذاری راحت فایل هایتان نیز به کمک شما آمده است ، در نهایت شما می توانید فایلتان را با حجم کمتری در حافظه گوشیتان ذخیره کنید .

7Zipperبا این مقدمه شما می توانید فایل های خودتان را به وسیله این اپلیکیشن به چند فرمت فشرده کنید . شما اگر در تنظیمات تغییراتی ایجاد کنید می توانید بر روی فایل های خروجی کنترل بیشتری داشته باشید .

لازم است در اینجا بدانید که این اپلیکیشن 7Zipper فقط کار فشرده سازی انجام نمی دهد بلکه بسیار کاربرد های دیگری داشته است که قطعا با شنیدن آنها تعجب می کنید .

اگر به این اپلیکیشن دقت کنید متوجه می شوید که منوی کشویی داشته است که زمانی که از سمت چپ آن را به بیرون بکشید یک فهرستی برای شما نمایان می شود که قابلیت های زیادی را در آن خواهید دید . مثلا مبدل عکس ، ماشین حساب ، قطب نما ، ساختن تصویر GIF  و …. همه از دسته قابلیت های هستند که در  این اپلیکیشن موجود می باشد فراموش نکنید رایگان بودن این قابلیت ها و درست کار کردن آنها محبوبیت زیادی برای کاربران ایجاد کرده است .

7Zipperحالا اگر از قابلیت های اصلی این نرم افزار چشم پوشی کنیم نمی توانیم بگوییم با این تعداد قابلیت جانبی ، این اپلیکیشن فقط برای فشرده سازی معمولی است . این نرم افزار علاوه بر فشرده سازی توانسته است قابلیت های زیادی را به کاربران ارائه دهد .

البته اگر به حجم این اپلیکیشن دقت کنید می بینید که حجمش به 10 مگابایت نخواهد رسید و این چیزی است که شاید توسط دیگر برنامه های فشرده سازی ارائه نشده است .

در نهایت نمی توانیم بگوییم این برنامه هیچ محدودیتی ندارد زیرا به هر حال هر برنامه ی یک سری نقاط ضعف خواهد داشت اما کاربران می توانند روی این اپلیکیشن حساب ویژه ی باز کند . مثلا می توانیم از لحاظ ظاهری بگوییم که ظاهر این برنامه تا حدودی ضعیف می باشد به گونه ای توسعه دهندگان به رابط کاربری اپلیکیشن به شدت سطحی و ضعیف پرداخته اند .

اما خوشبختانه کاربران بیشتر به قابلیت های این اپلیکیشن تا ظاهر قدیمی و ساده اش توجه کرده اند و از این اپلیکیشن استفاده های زیادی می کنند . شما می توانید با نصب این اپلیکیشن از قابلیت های زیاد آن بهره ببرید .

اپلیکیشن اسکانو

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن 7zipper ( اندروید )

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *