معرفی آنر View20 ؛ پرچمداری از تبار چین

آنر View20

هر روز در دنیای گوشی های هوشمند تغییرات و تحولات بسیاری رخ می دهد که نمایانگر پیشرفت تکنولوژی در عرصه ی تولید گوشی های هوشمند و فرآیندهای پیش رو در دنیای دیجیتال می باشد. امروز در بخش معرفی گوشی های هوشمند زوم تک، میزبان یک گوشی هوشمند با قابلت های فوق العاده هستیم که تا به امرزو شایعات بسیاری در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است. آنر ویو20 (Honor View20) یکی از گوشی های هوآوی است که تا به امروز اطلاعات بسیاری در مورد آن به بیرون درز کرده است ولی چند روز پیش رسما به تمامی این شایعات پایان داده شد.

پیش از اینکه وارد جزئیات شویم، بیایید نگاهی کلی به مشخصات این گوشی هوشمند بیندازیم؛ آنر ویو20 نخستین گوشی هوشمندی است که از نانو لیتوگرافی به منظور ایجاد نانوکسیتی بر روی پنل پشتی بهره مند گردیده است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند نظیر سایر پرچمداران کمپانی های مختلف یک ماژول دوربین دوگانه می باشد که یک ماژول دوربین این گوشی هوشمند 48 مگالپیکسلی بوده و دومین ماژول دوربین آن، به منظور سنجش عمق کاربرد دارد. دوربین سلفی نیز دارای یک سنسور 25 مگاپیکسلی قدرتمند بر روی صفحه نمایش می باشد.

آنر View20

این پرچمدار از پردازنده ی کایرین 980 هوآوی بهره مند می باشد که به همراه حافظه ی رم 6 و یا 8 گیگابایتی و همچنین حافظه ی داخلی 128 و 256 گیگابایتی تمامی توان پردازشی این گوشی هوشمند را تامین می نماید. صفحه نمایش 6.4 اینچی بدون حاشیه ی آنر ویو20 با رزولوشن +FHD تامین کننده ی کیفیت تصویر این گوشی هوشمند می باشد. تمامی این فعالیت ها و نیروهای لازم توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد.

اکنون پس از یک معرفی کلی قصد داریم تا با جزئیاتی بیشتر به بررسی این پرچمدار چینی بپردازیم.

1.صفحه نمایش

همانطور که در بالا اشاره داشتیم، این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی بهره مند می باشد که برخلاف انتظارات ما یک صفحه نمایش از نوع IPS LCD است و نظیر سایر پرچمداران کمپانی آنر از صفحه نمایش AMOLED در این گوشی هوشمند استفاده نشده است. میزان رزولوشن تصویر این نمایشگر +FHD  توسط این کمپانی 1080در 2310 پیکسل اعلام گردیده است و بر اساس تصاویر منتشر شده از این گوشی هوشمند مشخص است که نسبت تصویر به بدنه ی این گوشی هوشمند 85 درصد در نظر گرفته شده است. همچنسن سنوسرهای استفاده شده در صفحه نمایش این گوشی هوشمند نظیر سایر پرچمداران این کمپانی شامل سنسور حساس به نور و سنسور مجاورت می باشد.

آنر View20

با تمامی این تفاسیر آنر ویو 20 استحقاق این را دارد که به عنوان یک گوشی پرچمدار برای این کمپانی چینی معرفی گردد.

2.دوربین

دوربین آنر ویو20 نسبت به سایر پرچمداران این کمپانی و حتی سایر برندهای تفاوت بسیار زیادی دارد و حجم پیکسلی آن خیلی بالاتر از این حرف هاست. در ابتدا به سراغ دوربین اصلی این گوشی هوشمند می رویم که یک دوربین دوگانه ی 48 مگاپیکسلی با بهره مندی از قابلیت فوکوس اتوماتیک و سنسور CMOS به منظور تفکیک فضای و محیط های گوناگون می باشد، ماژول دوم این دوربین دوگانه به منظور تشخیص میزان عمق تصویر تعبیه شده است که گشودگی دیافراگم این دوربین دوگانه f/1.8 با ابعاد سنسور 1/2 و سایز پیکسل 0.8 میکرومتر در نظر گرفته شده است.

آنر View20

در بخش فیلمبرداری دوربین آنر ویو20 این قابلیت را دارد که با سه رزولوشن متفاوت شامل 3840 در 2160 پیکسل (کیفیت 4K) با سرعت 30 فریم بر ثانیه، 1920 در 1080 (کفیت 1080 پیکسل HD) و 1280 در 720 پیکسل (کیفیت 720 پیکسل HD) تصویربرداری نماید. دوربین این گوشی هوشمند قابلیت فیلم برداری در حالت Time-Laps، تثبیت دیجیتالی تصویر و برقراری تماس ویدئویی را دارا می باشد. دوربین سلفی این پرچمدار نیز از یک سنسور قدرتمند 25 مگاپیکسلی با کیفیت HDR بهره مند می باشد که می توانید تمامی تماس های تصویری خود را با کیفیت بالا تجربه نمایید.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر گوشی HONOR 80 GT

3.سخت افزار و کارایی

یکی از مشخصه هایی که گوشی هوشمند آنر ویو20 دارا می باشد این است، از پردازنده ی اختصاصی کمپانی هوآوی یعنی کایرین 980 بهره مند می باشد. پردازنده ای که تمامی قابلیت های این گوشی را پشتیبانی کرده و بهترین شکل ممکن آن را تامین می نماید. اگر در زمان معرفی این پردازنده توجه کرده باشید، کایرین 980 یک پردازنده ی هشت هسته ای اسنت که چهار هسته ی این پردازنده از نوع Cortex-A76 با سرعت 2600 مگاهرتز و چهار پردازنده ی دیگر از نوع Cortex-A55 می باشد که وظیفه ی تامین پروسه های سبک در این گوشی هوشمند را دارا می باشد.

آنر View20

این پردازنده ی اختصاصی 64 بیتی بوده و به عنوان پردازنده ی 7 نانومتری شناخته می شود. به همراه این پردازنده، یک پردازشگر تصویر Mali-G76 وظیفه ی پردازش فعالیت های گرافیکی این گوشی هوشمند را بر عهده دارد. حافظه ی رم 8 گیگابایتی آنر ویو20 به همراه حافظه ی داخلی 256 گیگابالیتی به عنوان پشتیبان فعالیت های این پردازنده ی قدرتمند می باشد. لازم به ذکر است که سیستم عامل اندروید 9 پای به همراه پلتفرم اختصاصی Honor Magic به عنوان سیستم عامل این گوشی هوشمند فعالیت دارد.

4.باتری

برای تمامی فرآیندهای مذکور یک میزان انرژی مشخصی لازم می باشد تا در طول روز بتوانند از آن ها بهره مند گردند. به همین خاطر کمپانی آنر از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی برای این گوشی هوشمند استفاده کرده است که از قابلیت Super Charge هواوی بهره مند می باشد که در شرایط برقراری تماس تلفنی دائم می تواند 25 ساعت برای کاربران بدون احتیاج به شارژ فعالیت نماید.این میزان شارژدهی در حالت گوش دادن به موسیقی 130 ساعت پایدار می باشد و در حالت تماشای ویدئو می تواند 15 ساعت پاسخگو باشد.

 

نتیجه گیری

به طورکلی گوشی هوشمند آنر ویو20 (Honor View20) می تواند به عنوان یک گوشی هوشمند همه فن حریف در بازار گوشی های هوشمند فعالیت نماید و قطعا با قابلیت های درنظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، می تواند محبوبیت بسیار بالایی کسب نماید و به عنوان یک دستگاه قدرتمند در بازار فعالیت داشته باشد. در این میان کمپانی آنر نیز به عنوان یک پرچمدار، این گوشی هوشمند را به عنوان یک گوشی قدرتمند و بروز می شناسد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی آنر View20 ؛ پرچمداری از تبار چین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *