کمپانی آنر 22ام ژانویه از گوشی هوشمند خود با دوربین داخل صفحه نمایش رونمایی خواهد کرد

گوشی هوشمند کمپانی آنر

یکی از تکنولوژی های جدیدی که کمپانی ها اخیرا در مورد آن صحبت می کنند، مسئله ی قرار گرفتن دوربین در داخل صفحه نمایش می باشد تا نسبت تصویر به بدنه به صد درصد برسد. اکنون گویا کمپانی آنر تصمیم دارد که نخستین گوشی هوشمند دنیا با این قابلیت را رونمایی کند. بر اساس اطلاعیه ی منتشر شده گویا این رویداد در تاریخ 22ام ژانویه برگزار خواهد شد.

گوشی هوشمند کمپانی آنر

همانطور که می دانید کمپانی آنر، یکی از کمپانی های زیر شاخه‌ ی هواوی می باشد که نخستین پرچمدار خود که از دوربین سلفی صفحه نمایش حفره دار استفاده می نماید را در تاریخ 22 ژانویه سال 2019 میلادی در پاریس رونمایی خواهد کرد. شعار تبلیغاتی مربوط به این رویداد تماشای یک ناشناخته عنوان شده است. اکنون می توانیم حدس بزنیم که به احتمال گوشی هوشمند Honor Vivo 20 به عنوان جانشین پرچمدار قبلی کمپانی آنر، یعنی Honor Vivo 10 معرفی گردد که آن‌ نیز در ژانویه ی سال جاری میلادی رونمایی شد. این گوشی هوشمند نخستین پرچمدار با صفحه نمایش حفره دار خواهد بود که توسط آنر رونمایی می گردد.

گوشی هوشمند کمپانی آنر

پردازنده ی این گوشی هوشمند از نوع کایرین 980 می باشد که قبلا در هوآوی Mate 20 و Mate 20 Pro این کمپانی استفاده شده بود. لازم به ذکر است که نخستین گوشی هوشمندی که از صفحه نمایش حفره دار بهره‌ مند خواهد شد، گوشی هوشمند گلکسی A8s کمپانی سامسونگ خواهد بود که با صفحه نمایش infinity -O سه روز دیگر به طور رسمی در معرض نمایش عموم در می آید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی آنر 22ام ژانویه از گوشی هوشمند خود با دوربین داخل صفحه نمایش رونمایی خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *