شرکت بزرگ One plus باری دیگر با تولید گوشی 5T در مرکز توجه همگان قرار گرفت

One Plus

One plus : مراسم معرفی این گوشی در نیویورک بوده و به طور رسمی توسط این شرکت مورد تایید قرار گرفته است. اطلاعات دقیقی درباره قیمت این گوشی در اختیار ما نیست اما بر اساس آن چه که رسانه ها می گویند قیمتی کمتر از 600 دلار و بیشتر از OnePlus5 یعنی بیشتر از 479 دلار خواهد داشت. اما مدیر عامل شرکت , Pete Lau , در مصاحبه ای ابن موضوع را رد کرده و گفت این گوشی نسبت به مدل های قبلی ارتقا یافته بنابراین کاربران باید انتظار قیمت بالاتری را داشته باشند. وی در ادامه این چنین گفت : هزینه اجزای گوشی های هوشمند هر روز بیشتر می شوند , اما شرکت وان پلاس در کنار این افزایش قیمت , کیفیت را نیز بالا برده و بدون شک رضایت کاربران را جلب خواهد کرد.

بر اساس این صحبت ها حدس قیمت  5T کمی دشوار است. اگر این گوشی را از نظر مشخصات فنی بررسی کنیم قیمت کم تر از 600 دلار مقبول است اما همان طور که پیش تر گفتیم مدیر عامل این شرکت آن را گران تر از 5 OnePlus اعلام کرده است.

One Plusخوب است اشاره کنیم اولین گوشی این شرکت قیمتی کم تر از 300 دلار داشت اما محصولات بعدی وان پلاس با افزایش قیمت قابل توجهی همراه بودند. با بررسی قیمت های سایر محصولات شرکت های مختلف می توان گفت قیمت گوشی های این شرکت همواره مناسب و مقرون به صرفه هستند. هر چند با روند افزایش قمیت شاید دیگر خرید محصولات این شرکت برای همه آسان نباشد.

کمپانی وان پلاس یکی از کمپانی های چینی می باشد که هم اکنون در دنیای گوشی های هوشمند شاهد پیشرفت سریع این کمپانی هستیم و امیدواریم مدت زمان پیشرفت این کمپانی کوتاه تر باشد و بتواند در رقابت با سایر کمپانی های چینی نظیر هوآوی و شیائومی پیروز میدان واقع شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون وان پلاس Nord Buds 2 معرفی شد

نظرات در مورد : شرکت بزرگ One plus باری دیگر با تولید گوشی 5T در مرکز توجه همگان قرار گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *