امکان حذف بریدگی در نمایشگر P20 هوآوی

P20

گوشی های جدید هوآوی یعنی P20 و P20 پرو همانند سایر گوشی هایی که در چند ماه اخیر وارد بازار شده اند از مزیت داشتن بریدگی در نمایشگر خود برخوردارند که این بریدگی باعث باز شدن و بیشتر شدن صفحه نمایش این گوشی می شود. شما با استفاده از نرم افزار های موجود می توانید در صورت تمایل نداشتن به قسمت سیاه رنگ گوشی آن را بردارید.

هوآوی با زرنگی توانسته یک روش بسیار آسان را برای این امر در نظر بگیرد ، آن هم این روش است که در قسمت منوی تنظیمات آن گزینه که در اندروید پلیس که در p20 برنامه ریزی شده گزینه notch را انتخاب کنید و به وسیله این گزینه می توانید بود یا نبود نوار را کنترل کنید . در هر دو صورت گزینه هایی مثل آنتن و نمایش پیامک یا … در قسمت بالایی مشاهده می شود. فردی که به عنوان پدر اندروید شناخته می شود اولین گوشی دارای بریدگی را که اسنشال فون نام داشت و به دست اندی رابین ساخته شده بود را به بازار عرضه کرد.

P20 P20

بعد از مدتی اپل با الگو گرفتن از این گوشی این امکان را در گوشی هوشمند آیفون X اجرا کرد ، به همین دلیل امکاناتی مانند سنسور Face ID را در آن قرار داد. بعد از آن نوبت ایسوس رسید که گوشی ذنفون 5 را به این امکان مجهز کرد. در رابطه با این موضوع باید گفت که معاون ارشد این شرکت اریک چن بیان کرده که ، راهکاری به غیر از بریدگی صفحه نمایش برای بزرگ کردن صفحه نمایش گوشی ها موجود نیست و در مدتی کم تمامی شرکت ها از این امکان استفاده خواهند کرد.

بر اساس گفته وی ، کمپانی چینی هوآوی نیز از این بریدگی در گوشی های جدید خود استفاده کرده ولی با این تفاوت که گزینه ای کار آمد را به آن اضافه کرده است، این گزینه اختیار را به فرد استفاده کننده می دهد و در صورتی که تمایل نداشته باشد آن را بر می دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : امکان حذف بریدگی در نمایشگر P20 هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *