بررسی مزایا و معایب کولر گازی اجنرال

مزایا و معایب کولر گازی اجنرال

کولر گازی اجنرال خوبه یا نه ؟ کولر گازی اجنرال ساخت کدام کشور است ؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات را بدانید.

محصولات شرکت اجنرال ژاپن، اسپلیت و کولر گازی را می‌توان در انواعی از جمله دیواری، داکت یا کانالی، کاستی و مولتی پنل پیدا کرد. با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، این محصولات با راندمان بالا و دوام در شرایط آب و هوای مختلف، نسبت به کولرگازی‌های دیگر برتری دارند.

بررسی کولر های گازی اجنرال

شرکت اجنرال ژاپن با سابقه طولانی در زمینه تهویه مطبوع، محصولاتی مطمئن و مورد اعتماد مردم تولید می‌کند و به آنها ریش سفید می‌گویند. محصولات جدید این شرکت، با قابلیت‌های سرمایشی و گرمایشی و استفاده از تکنولوژی اینورتر، برای افرادی که به مصرف بهینه انرژی اهمیت می‌دهند، بهترین گزینه هستند.

همچنین کولر گازی اجنرال، در مراکز آزمایشگاهی شرکت ژاپن، قبل از روانه شدن به بازار، مورد تست کیفیت قرار می‌گیرد تا در سخت‌ترین شرایط کاری، بهترین عملکرد را ارائه دهد.

کولر گازی OGENERAL ، یکی از محصولات پرفروش و باکیفیت در بازار تاسیسات تهویه مطبوع در ایران می باشد. این محصول با داشتن تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های نوین، به همراه توان و قابلیت خنک کنندگی بهینه، محصولی ارزشمند و ویژه را به بازار عرضه می‌کند.

مزایای کولر های گازی اجنرال

طراحی هوشمندانه، دوام بالای قطعات فنی و ارائه کارایی عالی، باعث شده است که سیستم‌های سرمایشی اجنرال، گزینه بسیاری از طرفداران و خریداران تجهیزات سرمایشی شوند.

کولر گازی و اسپلیت اجنرال، در رتبه‌بندی بهترین و باکیفیت‌ترین کولرگازی‌های جهان، برتری دارد و با کیفیت ساخت کشور ژاپن، این دستگاه با نیازها و خواسته‌های مشتریان خود، آشنا بوده و با توجه به قدمت طولانی خود در زمینه تولید دستگاه‌ها، برای آنها توجه می‌کند.

از آنجایی که تمام قطعات استفاده شده در کولر گازی اجنرال با کیفیت بسیار خوبی هستند، این دستگاه می‌تواند سال‌های زیادی هوای مطبوعی تولید کند. همچنین محصولات اجنرال O General، در ژاپن تولید و در تایلند مونتاژ می‌شوند و به علت غیر چینی بودن، توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده است.

کولرگازی و اسپلیت اجنرال، به عنوان یکی از تجهیزات سرمایشی پیشرفته و کاربردی، برای تامین هوای خنک و سالم در فضاهای مختلف شناخته می‌شوند. این تجهیزات با بهره‌وری و بازدهی فوق‌العاده، مجهز به آخرین تکنولوژی‌ها، فیلترهای قابل شستشو، کمپرسورهای باکیفیت و بادوام، گاز مبرد بی خطر و سازگار با محیط زیست، طراحی ظاهری مناسب و بهینه سازی مصرف انرژی می‌باشند.

ویژگی‌های منحصر به فرد این تجهیزات، آن‌ها را به یکی از بهترین گزینه‌های تهویه مطبوع در بازار تبدیل کرده است. با پیشرفت بخش فن‌آوری، سیستم‌های تهویه مطبوع اجنرال همواره بروزرسانی شده و بهبود یافته‌اند. به همین دلیل، با استفاده از کولرگازی OGENERAL، از یک دستگاه اصیل و با کیفیت برخوردار خواهید بود.

اسپلیت و کولر گازی اجنرال با گرید انرژی B و A، با امکانات سرمایشی و گرمایشی، در سطح بازار جایگاه خود را دارند. تمامی اسپلیت های OGENERAL، در ظرفیت های 12000 تا 36000 btu/h، با نسخه های کم مصرف (اینورتر) و معمولی تولید می‌شوند و دارای کیفیت بالایی هستند. استفاده از فناوری های پیشرفته در ساختار سیستم های تهویه مطبوع اجنرال، باعث بهینه ترین مصرف انرژی و بالاترین بازدهی در این دسته از محصولات شده است.

کمپرسورهای باکیفیت و قدرتمند از نوع اسکرال یا روتاری، باعث افزایش راندمان و بهره وری بالا شده اند. همچنین، کمپرسورهای دستگاه بر اساس نیاز مناطق و شرایط آب و هوایی گرمسیری و حاره ای و معتدل طراحی می‌شوند. استفاده از گاز مبرد R410A منجر به بهبود توان خنک کنندگی اسپلیت شده است. این دستگاه امکان کارکرد در بازه دمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد را نیز داراست که با عرضه و فروش آن در مناطق گرمسیری و حاره ای، این دستگاه را به یکی از بهترین گزینه ها برای این مناطق تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید  مزایا و معایب کولر گازی زانتی زیر ذره بین

معایب کولر گازی اجنرال

یکی از مشکلاتی که در خرید کولر گازی اجنرال با آن رو برو هستید ، سختی تشخیص اصل یا تقلبی بودن این محصول است ، اگر به دنبال یک خرید مطمئن هستید حتما این نکته را در نظر بگیرید که فروشنده ای که به آن اعتماد دارید می تواند شما را از این مشکل رهایی بخشد.

پس یکی از معایبی که می توان به کولر گازی اجنرال وارد دانست ، وجود اجناس تقلبی در بازار می باشد که تشخیص آن از اصلی مقداری سخت است.

موضوع دومی که از معایب کولر های گازی اجنرال به حساب می آید قیافه کولر های گازی اجنرال است ، شکل ظاهری این کولر ها در مقایسه با کولر های گازی سامسونگ و ال جی مقداری پایینتر است.

نکته سومی که در خرید کولر گازی اجنرال باید دقت کنید این است که از مدل های جدید آن خریداری کنید که دارای اینورتر باشد ، وجود اینورتر در کولر باعث کاهش مصرف برق در دوران پر بار می باشد از این رو اگر مصرف برق برای شما بسیار مهم است حتما باید از مدل های قدیمی کولر گازی اجنرال دوری کنید چرا که از معایب کولر های اجنرال موجود در بازار نداشتن اینورتر است.

قیمت کولر های گازی اجنرال موجود در بازار ایران در فروردین 1402

در ادامه به بررسی مدل های موجود در بازار ایران می پردازیم هم اکنون کدام مدل های کولر گازی اجنرال در بازار ایران موجود است.

کولر گازی اجنرال مدل ASGA12UNWA
۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
کولر گازی اجنرال سرد و گرم 30000 OGENERAL ASG30RBAJ
۶۴,۲۱۸,۰۰۰ تومان
کولر گازی اجنرال مدل ASGS24LFCA
۲۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان
کولر گازی اجنرال 30000 سرد R410 دیواری AOG30RZEL Ogenera T3
۵۲,۲۱۲,۹۰۰ تومان
کولر گازی اجنرال 24000 موتور کاوازاکی AOG24RZEL
۵۶,۵۹۵,۰۰۰ تومان
کولر گازی سرد پنجره ای 24000 اجنرال OGENERAL AXGA24ADTR
۴۳,۶۵۹,۰۰۰ تومان
کولرگازی 36000 سرد و گرم اینورتر اجنرال مدل ASGA36JCC
۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
کولر گازی اجنرال 24000 سرد و گرم OGeneral ASG24RBAJ
۶۹,۴۱۵,۵۰۰ تومان
کولر گازی اجنرال 18000 سرد Ogeneral AOG18RZEL T3
۳۶,۰۷۵,۳۰۰ تومان
کولر گازی اجنرال 12000 سرد و گرم R410 اسپلیت O’General ASH12USCCW
۲۴,۲۵۵,۰۰۰ تومان
کولرگازی 36000 اجنرال ASGA36FETA-P
۳۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان
کولر گازی اجنرال ایستاده سرد و گرم گاز AGGA36RMWA-R Ogenral T3 R22
۵۷,۹۳۹,۴۰۰ تومان
کولر گازی اجنرال مدل ASGA18UNWA
۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
کولر گازی اجنرال گرید B مدل ASGG12JLCA
۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تجربه استفاده از این کولر را دارید ؟ حتما تجربیاتتان را از این کولر گازی با ما و کاربران زوم تک در جریان بگذارید. ضمنا می توانید اطلاعات بیشتری از این شرکت را در وب سایت رسمی اش https://www.ogeneralac.com ببینید.

بیشتر بخوانید :

مزایا و معایب کولر گازی گری

بررسی کامل مزایا و معایب کولر گازی هایسنس

معایب کولر گازی جنرال

معایب کولر گازی ال جی


بیشتر بخوانید :

https://vandadcooler.com

 

3.8/5 - (5 امتیاز)

نظرات در مورد : بررسی مزایا و معایب کولر گازی اجنرال

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *